خبرهای داغ:

بسیجیانی که در شاهرود سلامتی هدیه می‌دهند+ تصاویر

بسیجیان شاهرود این روز‌ها با اجرای برنامه‌های مختلف به مردم سلامتی هدیه می‌دهند. آن‌ها وارد میدان شده و تلاش دارند با طرح‌های متنوع، اثر ویروس کرونا را کم کنند.
کد خبر: ۹۳۰۰۳۹۶
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، روایت بسیجیانی که این روز‌ها در شاهرود با اجرای برنامه‌های مختلف به مردم سلامتی هدیه می‌دهند، خواندنی است.
بسیج ماه‌هاست وارد میدان خوفناک کووید-۱۹ شده و با طرح‌های متنوع تلاش دارد تا اثر ویروس کرونا را بر سلامت مردم کم کند.
جهادگران بسیجی عرصه سلامت در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و نقاهتگاه‌ها حضور دارند و به مردم خدمات ارائه می‌دهند و در کنار آن، در فعالیت‌های خیرخواهانه در شهر‌ها و روستا‌ها نیز حضور دارند.
تجلیل از فعالان سلامت؛ برنامه‌ای دائمی
تجلیل از فعالان سلامت در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود یکی از برنامه‌های دائمی بسیج و سپاه شاهرود است.
اخیراً نیز با حضور فرمانده و مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، از ۱۵ نفر از جهادگران بسیجی سلامت در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود تجلیل شد.
فرمانده و مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود و هیأت همراه با حضور در بیمارستان امام حسین (ع)، از فعالیت‌های ۱۵ نفر از جهادگران بسیجی سلامت تجلیل کردند.
ناصر مقربیان، رئیس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود هم با تقدیر از حضور فرمانده سپاه استان سمنان در این بیمارستان، از تمام تلاش‌ها و همکاری‌های بسیج و سپاه در مقابله با کرونا و حمایت از کادر درمانی قدردانی و بر لزوم تداوم حمایت سپاه و بسیج از کادر درمان تأکید کرد.
۴۵ جهادگر بسیجی در بیمارستان امام حسین (ع)
از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا و نیاز کادر درمانی به کمک جهادگران بسیجی تاکنون، ۴۵ جهادگر بسیجی خواهر و برادر در بیمارستان امام حسین (ع) حاضر شده‌اند.
این افراد در بخش‌های خدماتی و خدمت‌رسانی به بیماران تلاش کرده و همچنان مشغول فعالیت خالصانه هستند.
مهدی فرهنگ‌دوست، مسؤول جهادگران بسیجی سلامت بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با ارائه گزارشی از فعالیت این جهادگران بسیجی می‌گوید: ۴۵ جهادگر سلامت خواهر و برادر بسیجی به‌صورت ۲۴ ساعته در بیمارستان امام حسین (ع) خدمت می‌کنند و تلاش دارند تا باری از دوش کادر درمان و خدمات بیمارستان بردارند.
گزارش از:علی عامری
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار