خبرهای داغ:

حضور و همکاری ۱۲۶ تیم حمایتی، مراقبتی و نظارتی در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شاهرود

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این طرح با حضور و همکاری ۱۲۶ تیم حمایتی، مراقبتی و نظارتی در شهرستان شاهرود اجرا گردیده است.
کد خبر: ۹۳۰۰۲۱۹
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
حضور و همکاری ۱۲۶ تیم حمایتی، مراقبتی و نظارتی در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر احسان بینش از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا با مشارکت بسیج جامعه پزشکی و جوانان هلال احمر خبر داد و افزود: این طرح با حضور و همکاری ۱۲۶ تیم حمایتی، مراقبتی و نظارتی که جهت ارائه خدمات در منزل و رهگیری تماس انتخاب و فعال شده اند، آغاز به کار نموده است.
وی گفت: تیم‌های مراقبتی با محوریت مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت، تیم‌های نظارتی با محوریت واحد سلامت محیط و حرفه‌ای و تیم‌های حمایتی با مسئولیت بسیج فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هدف اصلی این طرح را مدیریت و کنترل اپیدمی ویروس کرونا از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از کمک نیرو‌های بسیج دانست و اظهار کرد: تشدید نظارت بر شیوه نامه‌های بهداشتی و اعمال قانون، تست گسترده، هدفمند و هوشمند، بیماریابی فعال، قرنطینه و رهگیری هوشمند و آموزش و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از اهداف این طرح است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها