فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان خبر داد:

تداوم جهاد خدمت در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان از تداوم خدمت مومنانه و جهاد خدمت در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری با کمک های مؤمنانه و اجرای پروژه های محرومیت زدایی مختلف خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۰۱۰۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ  پاسدار علی اصغر ایزدی با اشاره به همکاری مستمرناحیه مقاومت بسیج عشایری استان با مراکز بهداشتی و درمانی در اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: در راستای مبارزه با ویروس کرونا، بازدید میدانی از مناطق عشایری با همراهی مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه از خانواده معسرین و آسیب دیدگان از کرونا به مناسبت هفته بسیج داشتیم.

ایزدی افزود: در این دیدار مشکلاتی از سوی خانواده ها مطرح شد از جمله مشکل بینایی دانش آموزی 12 ساله که به علت نداشتن عینک چشمش در معرض آسیب جدی بود و با همکاری سپاه ناحیه عشایری و کمک خیرین هزینه ویزیت و دریافت عینک این دانش آموز پرداخت و قرار شد تا 6 ماه آینده چشم این دانش آموز عزیز مورد جراحی قرار گیرد و کلیه هزینه های جراحی توسط مجمع خیرین عشایر پرداخت  شود.

وی تصریح کرد: مرمت و بهسازی منزل مسکونی یکی از معسرین و ایزوگام پشت بام آن با توجه به فصل سرما و بارندگی، تعمیر انشعابات آب و اهدای سینک ظرفشویی به این خانواده از دیگر اقدامات در این بازدید میدانی یود.

ایزدی با اشاره به اهدای 300 بسته معیشتی همزمان با هفته بسیج در مناطق عشایری استان، گفت: علاوه بر اهدای 25 سری جهیزیه در مناطق عشایری، اهدای 50 دستگاه بخاری گازی، 15 دستگاه تلویزیون، 3 دستگاه آبگرمکن، 5 دستگاه چرخ خیاطی و 20 تخته فرش و 600 متر موکت، 20 عدد کمد لباسی و 500 جفت کفش از جمله این اقدامات می باشد.

وی از آماده سازی 16 پروژه مسکن مددجویان در مناطق عشایری خبر داد و تصریح کرد: کانال کشی و آبرسانی جوی کلا در منطقه صعب العبور و سخت گذر صمصامی و بهسازی این کانال آب در جهت بالا بردن کیفیت زراعت و کشاورزی در این منطقه از دیگر اقدامات این ناحیه در راستای رزمایش خدمت مومنانه در مناطق عشایری استان به شمار می رود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار