نشست بصیرتی ویژه طلاب بسیجی در زاهدان برگزار شد

نشست بصیرتی با موضوع مهدویت و انتظار با حضور بسیجیان پایگاه حوزه علمیه فاطمه معصومه(س) در زاهدان بر گزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۸۶۹۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست بصیرتی با موضوع مهدویت و انتظار با هده گرامیداشت هفته بسیج  با همت حوزه مقاومت بسیج طلاب شهیده ترکان ناحیه ویژه زاهدان در حوزه علمیه حضرت معصومه(ع) برگزار شدو
 
در این نشست زهرا رحمانی پور  ضمن تبریک هفته بسیج از بسیج به عنوان نماد ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن نام برد و گفت: بسیج نهاد مقدسی است که با وجود این مهم در کشور ما دشمن توان مقابله با ملت ایران را ندارد.
 
وی با اشاره به این مطلب که اراده و تفکر بسیجی برخواسته از روحیه جهادی و انقلابی گری است و این موضوع خشم دشمنان علیه ملت ایران را افزایش می دهد، افزود: بسیج نقطه پیشرفت و سربلندی ملت ایران در برابر تهدیدات دشمن است.
 
زهرا رحمانی با تبیین فلسفه انتظار از دیدگاه بزرگان دین گفت: زندگی با معرفت و فرهنگ مهدویت و انتظار ، معنا و مفهوم پیدا می‌کند.
 
مدیر و فرمانده پایگاه حوزه علمیه فاطمه معصومه (س) بیان کرد: معرفی درست مساله ظهور حضرت ولی عصر(عج) به جوانان، تلاش در راستای جهانی سازی معارف ناب شیعی و در راس معارف مهدویت و انتظار، آموزش، ترویج سبک زندگی مهدوی، تاکید بر پیوند با آموزه‌های شهدا و پیروی از ولایت فقیه باید به جوانان آموزش داده شود.
ارسال نظرات