برپائی ایستگاه سلامت توسط خواهران بسیجی فارسانی

جمعی از خواهران بسیجی پایگاه فاطمیه شهرستان فارسان با برپائی ایستگاه سلامت در میدان مرکزی شهر فارسان و توزیع ماسک رایگان، هفته بسیج را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۲۹۷۹۴۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج ،جمعی از بسیجیان پایگاه خواهران فاطمیه شهرستان فارسان به منظور گرامیداشت هفته بسیج و همچنین مقابله با ویروس کورنا در میدان مرکزی شهرستان فارسان ایستگاه سلامت را برپا کردند.

در این ایستگاه سلامت خواهران بسیجی با توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده بین مردم و عابران ابتدا به آنها متذکر شدند که در این روزهای کرونایی هرچه بیشتر در خانه بمانیم بهتر است و باید کرونا را جدی بگیریم و اگر هم مجبور به خروج از خانه شدیم حداقل با زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی از بیمار شدن خود و دیگران جلوگیری کنیم.

فرمانده پایگاه خواهران فاطمیه در خصوص این برنامه به خبرنگار افتخاری بسیج گفت: هدف از اجرای این برنامه این است که ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج به مردم نشان دهیم که بسیج با انعطاف و پویایی خود در تلاش است تا در همه جهات به مردم خدمت کند و بسیج از خود مردم و برای مردم است ضمن اینکه در راستای تلاش برای سلامت مردم سعی کردیم تا با توزیع بروشور های آگاه کننده از ویروس کرونا مردم را نسبت به این خطر آگاه تر کنیم.

وی افزود: توزیع ماسک، مواد ضدعفونی کننده و بروشور های بهداشتی بین مردم و عابران از جمله اقداماتی بود که در این ایستگاه سلامت انجام گرفت و امیدواریم تا با انجام اقدامات اینچنینی هرچه سریعتر از بین رفتن کرونا را شاهد باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار