همزمان با روز بسیج مستضعفین؛

کلنگ زنی پروژه مسکونی 5آذر در شهرکرد

کلنگ پروژه مسکونی ۵ آذر با حضور فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد به زمین زده شد.
کد خبر: ۹۲۹۷۴۵۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با پنجم آذرماه، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، 80 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در استان چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: از بین این 80 پروژه، 40 واحد مسکونی برای نیازمندان ساخته شده است، که  ۳۰ پروژه آن با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) است و 10 پروژه دیگر مسکن نیازمندانی است که با همت گروه های جهادی بسیج تعمیر و یا احداث گردیده اند.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات شایسته سپاه استان چهارمحال و بختیاری ، تشکیل ۲۲ تعاونی مردم یار اشتغال زا و همچنین ۵ کارگاه خیاطی و قالی بافی  می باشد.

فرمانده ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: افتتاح ۱۳ پروژه آبرسانی کشاورزی روستایی از دیگر اقدامات سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در عرصه محرومیت زدایی است که امروز به مناسبت هفته بسیج افتتاح شدند.

وی، خاطرنشان کرد: ساخت پروژه مسکونی 104 واحدی ویژه کارکنان خدوم سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز به مناسبت هفته بسیج با عنوان 5آذر از امروز شروع شد.

گفتنی است؛ در آئین کلنگ زنی پروژه مسکونی کارکنان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام جمعی از مسئولین نیروی انتظامی، شهرداری، شورای شهر و فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام حضور داشتند.

مسئول خدمات کارکنان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه این مراسم گفت: این پروژه در راستای اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا در جهت کمک به معیشت و مسکن دار نمودن کارکنان نیروهای مسلح و اجرای تفاهم نامه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با وزارت راه، مسکن و شهرسازی برای ساخت یکصدهزار واحد مسکونی در کشور اجرا می شود.

شایان ذکر است، این پروژه با عنوان 5آذر در زمینی به مساحت 2600 متر مربع طی بازه زمانی حداکثر 3ساله از محل اعتبارات تسهیلات طرح حکمت و آورده نقدی کارکنان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام احداث خواهد شد.

ارسال نظرات