به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت

آیین افتتاح طرح جهادی کلاس مهربانی

آیین  افتتاحیه طرح جهادی کلاس مهربانی  در ششمین روز از هفته بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۶۶۲۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، آیین  افتتاحیه طرح جهادی کلاس مهربانی  در ششمین روز از هفته بسیج برگزار شد.

سرهنگ محمد علی نظری ضمن تشکر از پیشنهاد دهندگان این طرح  اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم این طرح را در استان ساری و جاری کنیم چرا که بسیاری از مناطق در استان به این خلاقیت و ابتکار نیازمند هستند.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: آنچه که سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تمامی ادوار که مسئولیت داشت موفق کرد این بود که نگاه او به مقتضیات و شرایط روز بود.

وی با اشاره به شرایط حاکم بر کشور و مشکلات اقتصادی و معیشتی ابراز کرد: کاری که برای این مناطق انجام شده است باید در نقاط دیگر شهر کرمان نیز انجام شود؛ اما فعلا پایلوت طرح جهادی کلاس مهربانی ناحیه یک آموزش و پرورش و شهرک صنعتی است.

نظری با تأکید بر اینکه سازمان بسیج دانش آموزی و دانشجویی استان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش این کار را در سایر نقاط استان انجام دهند، اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری فرمانده های پایگاه های مقاومت، حوزه ها، تمامی مسئولان و مدیران باید کار خلاقانه و به روز به مردم ارائه دهند و این روند باید همیشه ادامه داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: طرح جهادی کلاس مهربانی خلاقانه است که مطمئنا از لحاظ معنوی در تربیت دانش آموزان تأثیر دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر این طرح را با موفقیت آغاز کنیم، می توانیم از آن به عنوان یک طرح استانی و در مرحله بعد به عنوان یک طرح کشوری در مناطقی که مورد نیاز است، استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار