در گفتگو با مسئول بسیج مساجد استان عنوان شد:

جایگاه بسیج در عرصه های مختلف درخشان بوده است

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: جایگاه بسیج همواره در عرصه های مختلف نظام و حاکمیت درخشان بوده است.
کد خبر: ۹۲۹۶۴۴۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ «محمدرضا مظاهری» در تماس تلفنی با  سرهنگ پاسدار مسعود موسوی، مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام ) چهارمحال و بختیاری، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: جایگاه بسیج همواره در عرصه های مختلف نظام و حاکمیت درخشان بوده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ارتقا سطح تعامل بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد اقدامی موثر برای پیشبرد فعالیت های مسجد محور است.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص همکاری کانون های مساجد و بسیج اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع روحانیون در خراسان شمالی می فرمایند: "من سفارش می‌کنم که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید، البته با همکاری بسیج... این کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را مؤثر کنید، برایش کار کنید، بنشینید فکر کنید، مطالعه کنید و سخنی که متناسب با نیاز آن جوانی است که آنجا حضور پیدا می‌کند فراهم کنید..."

مظاهری تصریح کرد: هفته بسیج بهانه ای برای عرض خدا قوت به همه بسیجیان است تا نقش آفرینی این نهاد مقدس بیش از پیش دیده شود و از همه زحمات این نهاد قدردانی شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد همواره خود را از بدنه بسیج می دانند و در واقع یک روح در ۲ کالبد و دارای اهدافی یکسان هستند.

مدیر فهمای چهارمحال و بختیاری، مشارکت و بهره گیری از ظرفیت های متقابل، پرهیز از موازی کاری و انسجام در امورات مسجد ذیل نظر امام جماعت مسجد برای رسیدن به مسجد طراز انقلاب اسلامی و جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد را از دیگر برنامه های مشترک کانون های فرهنگی هنری مساجد و بسیج عنوان کرد.

وی در پایان این تماس تلفنی به افزایش سطح همکاری های دو جانبه تاکید کرد و گفت: با همکاری و مشارکت متقابل، سطح فعالیت های مسجد، از طریق این ۲ نهاد ارتقا می یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار