ایستگاه سلامت در دو نقطه در کرمان به مناسبت هفته بسیج

به مناسبت هفته بسیج ،ایستگاه سلامت در دو نقطه در کرمان( گلزار شهدا و میدان مشتاق )  توسط بسیجی ها برپا شد.در این ایستگاه ها توزیع رایگان ماسک و ضدعفونی  برای مردم صورت می گرفت .
کد خبر: ۹۲۹۶۱۷۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، به مناسبت هفته بسیج ،ایستگاه سلامت در دو نقطه در کرمان( گلزار شهدا و میدان مشتاق )  توسط بسیجی ها با شعار از مردم با مردم و برای مردم  برپا شد.در این ایستگاه ها توزیع رایگان ماسک و ضدعفونی  برای مردم صورت می گرفت .

 سرهنگ علی سلطانی در حاشیه برپایی ایستگاه سلامت که در شهر کرمان برپا شده؛ گفت: این اقدام توسط نواحی حضرت رسول و حضرت امیر کرمان انجام می شود.

  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) کرمان افزود: ایستگاه های سلامت این ناحیه در میدان مشتاق و گلزار شهدا مستقر شد و اقدام به توزیع ماسک و مواد ضدعفونی می کند.

 وی با اشاره به اینکه ایستگاه های سلامت ناحیه حضرت امیر(ع) هم در میدان رسالت و میدان آزادی مستقر است؛ از استمرار فعالیت این ایستگاه ها تا پایان هفته بسیج خبر داد.

سلطانی با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام بهداشتی؛ امر به معروف و نهی از منکر در حوزه سلامتی از دیگر فعالیت های این ایستگاه ها است؛ اظهار کرد: در هفته بسیج برنامه های متنوع زیادی توسط حوزه ها و بسیجیان برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار