فرمانده سپاه ارزوئیه:

بسیج معنای عمیق و عملی وحدت و تلاش و خودباوری است

امین ایوبی در گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین گفت: بسیج شجره طیبه ای است که ماهیتی اعجاز گونه دارد و بسیج قائل به شخص نیست، بلکه بسیج معنای عمیق و عملی وحدت و تلاش و خودباوری است
کد خبر: ۹۲۹۶۱۶۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴

 امین ایوبی فرمانده سپاه ارزوئیه در مراسم تجدید بیعت با ولایت به مناسبت هفته بسیج با شعار محوری «بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرین» در گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین گفت: بسیج شجره طیبه ای است که ماهیتی اعجاز گونه دارد و بسیج قائل به شخص نیست، بلکه بسیج معنای عمیق و عملی وحدت و تلاش و خودباوری است.

وی افزود: بسیج جامه عمل پوشاندن به فرمان و دستور امام راحل است که فرمودند: “ما می توانیم”

ایوبی همچنین بیان کرد: بسیج تک به تک آحاد جامعه است که با وحدت کلمه و پرهیز از سیاست زدگی با فرماندهی واحد، با محوریت ولایت برای خدمت رسانی در تمام عرصه ها توسط نیروی انسانی متخصص و متعهد و بی ادعا جانشان را در طبق اخلاص قرار داده اند.

فرمانده سپاه ارزوئیه خاطر نشان کرد: امروز بسیج منحصر در برنامه ای خاص نیست، گستردگی این نهاد در تمام عرصه ها و برنامه ریزی چند بعدی آن در عرصه های گوناگون و متعدد مثال زدنی ست و چشم ها خیره به این رشادت هاست.

وی در ادامه عنوان کرد: امروز بسیج در عرصه های امنیت، عدالت طلبی، مطالبه گری، جهاد و محرومیت زدایی، کمک مومنانه، اقتصاد مقاومتی و احیاء اقتصاد اسلامی و صندوق های مردمی بدون ربا، اشتغال زایی فعالیت دارد و موفق هم عمل کرده است.

ایوبی با اشاره به خدمات و مجاهدت های بسیج گفت: تنظیم بازار و بسیج اصناف و نظارت بر توزیع مایحتاج اساسی مردم، فرهنگ سازی و مقابله با شبیه خون و تهاجم فرهنگی، سازندگی، خدمات درمانی به محرومین، مقابله با بیماری های فراگیر همچون کرونا، آگاه سازی و روشنگری در میان آحاد جامعه و مقابله با نفوذ و تحریف و هزاران عرصه دیگر بسیج آماده و در حال مجاهدت است.

فرمانده سپاه ارزوئیه تصریح کرد: این شور و عشق به خدمت رسانی تنها به دو دلیل است: اول آنکه تبعیت کامل از ولایت و دوم اینکه خدمت به مردم و امت ایران اسلامی و حمایت تمام از این مردم عزیز و دوست داشتنی را به همراه خود دارد.

وی در پایان ابراز کرد: بسیجیان عزیز به وجود تک تک شما افتخار می کنم و دست تک تک شما را می بوسم که به حق تلاش و مجاهده شما بی ادعا و خالصانه برای خداست.

 

انتهای پیام/تاراش

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار