حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر:

بسیج در تاریخ انقلاب ماندگار است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: بسیج در تاریخ انقلاب ماندگار است.
کد خبر: ۹۲۹۵۸۶۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، در نشست با مدیران مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام،  که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی همزمان با هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) با دوراندیشی و آینده نگری شجره طیبه بسیج را ایجاد کرد و نیروهای این تشکل مردمی از بدو تشکیل در صحنه های مختلف و حساس انقلاب اسلامی به خوبی ایفای نقش کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج، افزود: برکات بیشمار بسیج مستضعفین را به یُمنِ آمادگی کامل و حضور انسان های آزادیخواه در همه عرصه ها مشاهده می کنیم.

وی، برخی ویژگی های انسان های مؤمن را برشمرد و گفت: مؤمنین به دنیا دلبستگی ندارند و شب زنده داری و توکل به خدا در امور همراه برنامه ریزی و آینده نگری از ویژگی های آنهاست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، ادامه داد: صبر در سختی ها و مشکلات، زهد و تقوای الهی، مجاهدت و عمل صالح و خالص و عشق به معنویات و خداوند از خصیصه های بارز مؤمنین می باشد.

وی، وفاداری به آرمان ها و ارزش های ناب اسلامی را از دیگر ویژگی های مؤمنین برشمرد و با بیان اینکه  بسیج در تاریخ انقلاب ماندگار است، گفت: بسیجیان مصداق بارز مؤمنین هستند که با ولایت مداری و ولایت پذیری بالا در صحنه های مختلف خدمت به دین و مردم حضور پیدا می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار