مسئولان در فارسان عزم خود را برای مقابله با کرونا جزم کردند

مدیران و مسئولان در شهرستان فارسان با جدیت بیشتری پیگیر رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا خواهند شد و با متخلفین برخورد می شود.
کد خبر: ۹۲۹۵۳۰۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛جمعی از مدیران و مسئولان شهرستانی با حضور در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان پیگیر وضع شیوع کرونا در شهرستان شده و عزم خود را برای مقابله با این ویروس منحوس جزم کردند.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی فرمانده سپاه ناحیه فارسان در این خصوص گفت: متاسفانه وضعیت شیوع ویروس منحوس کرونا در شهرستان بسیار بد است و شهرستان فارسان به حالت قرمز درآمده و عزم جدی مردم و مسئولان را می طلبد.

وی گفت: همزمان با شروع موج جدید مقابله با ویروس کرونا در کشور محدودیت های ایجاد شده در سراسر کشور در شهرستان فارسان نیز اعمال خواهند شد و مطابق با قوانین با متخلفین و کسانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند برخورد و خاطیان جریمه خواهند شد.

سرهنگ یزدانی گفت: مسافرت و جابجایی شهر به شهر در شهرستان ممنوع شده و با نصب دوربین های نظارتی در محل های تردد یعنی در مسیر فارسان باباحیدر و همچنین نصب دوربین در تنگ های پردنجان و در مسیر فارسان به شهرکرد و در برخی دیگر از مسیر های مواصلاتی تردد ها کنترل خواهند شد و با خاطیان برخورد و جریمه خواهند شد. به علاوه اینکه مقرر گردیده تا فعالیت کلیه اماکن ورزشی نظیر باشگاه های بدنسازی و... و همچنین کلیه سالن های ورزشی علی الحساب تا دو هفته تعطیل شود و همچنین کلیه کسبه و بازاریان به جز مراکز درمانی و سوپر مارکت  ها که توزیع کننده مواد غذایی می باشند تعطیل شوند.

وی در پایان گفت: ما نیز مشکلات مردم را درک می کنیم و میدانیم که کرونا وضعیت معیشت مردم را با سختی روبرو کرده درک میکنیم که با تعطیلی مغازه ها ممکن است که بسیاری از بازاریان به مشکل بخورند اما چاره ای نیست و جان مردم و خود کسبه بسیار مهمتر از مسائل مادی و اقتصادی است. لذا امیدواریم که با همکاری مردم وضعیت کرونا در شهرستان رو به بهبودی برود و سایه این ویروس منحوس هرچه سریعتر از سر مردم ما و کل دنیا  کم شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار