در دومین روز از هفته بسیج:

برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی در سراوان

کارگاه سبک زندگی اسلامی در پایگاه مقاومت قدسیه حوزه فاطمه الزهرا (س) سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۴۹۴۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سراوان، در این کارگاه که با حضور بسیجیان پایگاه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد افسانه دادره خبرنگار شستون گفت:: هر وسیله که پیامی را از شخصی به شخص یا اشخاصی منتقل کند رسانه محسوب می‌شود این رسانه‌های متفاوت هستند، از روزنامه گرفته تا شبکه‌های اجتماعی رسانه محسوب می‌شوند.

وی افزود: در شرایط فعلی باتوجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی و ترویج فحشا در این فضا، باید تلاش کرد که سبک زندگی اسلامی را حفظ و میان نسل جوان منتقل کرد.

دادره عنوان کرد:غرب به دنبال تضعیف و فروپاشی بنیان و کانون گرم خانواده‌ها است، و تلاش دارد با جنگ نرمی که راه اندازی کرده از این طریق به ایران اسلامی ضربه وارد کند رسانه‌های غربی تولید محتوا را به گونه‌ای در دستور کار خود قرار داده اند تا پایه‌های خانواده را از اساس متزلزل کنند و امروزه این نگرانی وجود دارد که در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرام قبح جامعه شکسته و حدود میان زن و مردم رعایت نمی‌شود.

وی ادامه داد:گسترش روز افزون شبکه‌های اجتماعی و افزایش کاربران در این فضا بدون فراهم سازی زیرساخت‌های فرهنگی می‌تواند منجر به فروپاشی نظام‌های اخلاقی در جامعه ایرانی و اسلامی باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار