سردار معروفی در افتتاحیه جشنواره فیلم مقاومت :

فرهنگ جهاد کشور ما را مقتدر کرد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: باید مراقب باشیم در پشت مشکلات فرهنگ و اقتصاد پنهان نشویم، چرا که فرهنگ جهاد کشور ما را مقتدر کرد و امروز از همین رو شاهد عزت و بزرگی هستیم.
کد خبر: ۹۲۹۴۸۵۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، آئین شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت بخش سیدالشهدا مقاومت در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.
فرمانده سپاه ثارالله اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی بار‌ها می‌گفت: اگر بخواهید مصونیت پیدا کنید باید الگو‌های بزرگ داشته باشید.
وی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی جامع الاطراف داشت و تربیت شده‌ی مکتب اهل بیت و عاشورا بود.
این مقام مسئول ادامه داد: حاج قاسم حقیقت انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد ایشان به مکتب اشاره کردند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر این که شهید سلیمانی خروجی بسیج است و بسیج یک سازمان نظامی نیست بلکه آرمان عاشورا است.
این مقام مسئول افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی یک بسیجی تمام بود که  هرگز به نشان‌های لباسش نگاه نکرد.
معروفی ادامه داد: شهید سلیمانی به لباس و مکان نگاه نمی‌کرد و زمان او را متوقف نکرد، او همواره به رسالتش نگاه می‌کرد چرا که بسیجی و تربیت یافته مکتب امام (ره) و مقام معظم رهبری بود.
وی با بیان این که دشمن به دنبال این است که فرهنگ جهاد و شهادت را از مردم بگیرد، توضیح داد: اگر در هر مملکت اسلامی سه اصل جهاد، مقاومت و شهادت گرفته شود دیگر نیاز به تسخیر ندارد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: باید مراقب باشیم در پشت مشکلات فرهنگ و اقتصاد پنهان نشویم، چرا که فرهنگ جهاد کشور ما را مقتدر کرد و امروز از همین رو شاهد عزت و بزرگی هستیم.
معروفی خاطر نشان کرد: جشنواره بین المللی فیلم مقاومت دارای خروجی به نام مقاومت است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار