سید مرتضی علوی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان:

تفکر و فرهنگ بسیج فراتر از مرزها تبلور یافته است

سرهنگ دوم پاسدارحسن بهرامی گفت : بسیجیان مؤمن، همواره با بصیرت و هوشمندی در عرصه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور در دفاع از حریم اسلام و انقلاب حضوری حماسی و پرشکوه داشته اند .
کد خبر: ۹۲۹۴۸۳۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ همزمان با فرا رسیدن هفته مبارک بسیج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سامان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شکل گيری بسيج درآغاز انقلاب، با عنايت خداوند و عشق و علاقه بي حد و فراوان مردم و به خصوص جوانان به حضرت امام (ره) اتفاق افتاد و امروز نيز اعتقاد به ولايت و مقام معظم رهبري (مدظله العالی) در تک تک بسيجيان موج مي زند.

سرهنگ دوم پاسدار حسن بهرامی  در ادامه افزود: بسیجیان مؤمن و غیرتمند، همواره با بصیرت و هوشمندی در عرصه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور از دفاع مقدس، سازندگی و خدمت‌رسانی به محرومان گرفته تا دفاع از حریم اسلام و انقلاب حضوری حماسی و پرشکوه داشته و دارند به نحوی که امروز این نهاد ارزشمند مردمی نه تنها به نماد افتخار و اقتدار دفاعی و بازدارندگی ایران اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح تبدیل شده، بلکه تفکر و فرهنگ بسیجی در فراسوی مرزها نیز به عنوان الگوی ستمدیدگان و مستضعفین جهان برای مقابله با توطئه‌های جبهه استکبار و صهیونیسم بین‌الملل و فتنه‌های داعش و تکفیری‌ها تبلور یافته و لرزه بر پیکر بدخواهان اسلام ناب محمدی(ص) انداخته است.

وي با اشاره به اينكه امام راحل (ره) و رهبري عزيز پيشرفت كشور را مرهون تفكر بسيجي مي‌دانند، خاطرنشان كرد: يك روز مي‌گفتند تفكر بسيجي را معني كنيد و اما امروز رهبري تاكيد دارند كه بسياري از پيشرفت‌هاي كشور مرهون و مديون تفكر بسيج است و بدون تفكر بسيجي، پيشرفت حاصل نمي‌شود.

بهرامی در پایان عنوان کرد : تركيب تفكر بسيج از نگاه مقام معظم رهبري (مدظله العالی) تركيبي از ايمان عميق و تلاش مخلصانه و گذشت و ايثار و ايستادگي و مقاومت در برابر دشمن است، كه اين يك تعريف جامع  و کاملی از بسيج است. همچنین ایشان در تعبيري بسيار زيبا فرمودند بسيج مدرسه عشق و مكتب شاهدان و شهيدان گمنام و لشگر مخلص خداست لذابر اساس اين شناخت درست، بسیج نياز ملت و نظام اسلامي است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار