جانشین حوزه بسیج طلاب خواهران زاهدان:

تلاش‌های امروز مدافعان سلامت، یادآور رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است

در دومین روز از گرامیداشت هفته بسیج، طلاب بسیجی خواهر حوزه مقاومت بسیج شهیده ترکان زاهدان از زحمات مدافعان سلامت تقدیر و تشکر و از بیماران دلجویی کردند.
کد خبر: ۹۲۹۴۸۱۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، در دومین روز از گرامیداشت هفته بسیج، جمعی از بسیجیان خواهر حوزه مقاومت بسیج طلاب شهیده ترکان ناحیه ویژه سپاه شهرستان زاهدان با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان با اهدای گل و هدایایی از زحمات کادر بهداشت و درمان تقدیر و تشکر و از بیماران بستری دلجویی کردند.

جانشین حوزه مقاومت بسیج شهیده ترکان ناحیه ویژه سپاه شهرستان زاهدان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، هدف از این برنامه را تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت و دلجویی کردن از بیماران عنوان کرد.

زهرا هراتی در ادامه با اشاره به اینکه هر کسی جان بنده‌ای را نجات دهد گویا جان همه‌ی بندگان را نجات داده است، زحمات مدافعان سلامت را بسیار ارزشمند نامید و این اقدام را قطره‌ای در برابر دریای زحمات فراوان آن‌ها و توجه به زحمات خستگی ناپذیر آن‌ها بیان کرد.

وی افزود: بخش دیگر برنامه امروز عیادت و دلجویی از بیماران بستری در بخش‌های مختلف این بیمارستان و دعا برای شفای عاجل آن‌ها و نیز آگاهی بخشی در جهت رفع این بیماری می‌باشد.

وی در پایان عنوان کرد: تلاش‌های امروز مدافعان سلامت، یادآور رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می‌باشد و چنانچه هر کدام از ما نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کوتاهی کنیم، در پیشگاه خداوند مسئول خواهیم بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار