خبرهای داغ:

از برپایی نمایشگاه مجازی تا جشنواره و پویش هفته بسیج در بیارجمند

به مناسبت هفته بسیج به همت حوزه بسیج جامعه زنان فضیلت بیارجمند و پایگاه‌های تابعه ویژه برنامه‌های متنوعی در این هفته اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۹۴۵۳۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته بسیج به همت حوزه بسیج جامعه زنان فضیلت بیارجمند و پایگاه‌های تابعه ویژه برنامه‌های متنوعی در این هفته اجرا خواهد شد.
جشنواره جمع آوری مکتوب دستاوردها، خدمات بسیج و اثرات حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های تابعه و محله در این بخش اجرا که پایگاه‌ها و حلقه‌های صالحین دستاورد‌ها، خدمات و برنامه‌هایی که از زمان تشکیل وتاسیس بسیج تا بحال داشته اند به حوزه ارسال می‌کنند و جوایزی به پایگاه و حلقه صالحین برتر اهدا خواهد شد.
برپایی سیر نمایشگاهی امید ولایت در فضای مجازی به این مناسبت اجرا می‌شود و مسابقه قرار علوی با استفاده از نکات کوتاه حکمت‌های نهج البلاغه در فضای مجازی برگزار می‌شود.
همچنین مسابقه و پویش هر خانواده با اجرای برنامه‌های هفته بسیج در خانه در این پویش شرکت نموده و فیلم و عکس ارسال نمایند که به خانواده اول مبلغ یک میلیون ریال و خانواده دوم: مبلغ هفتصد هزار ریال و خانواده سوم مبلغ پانصد هزار ریال هدیه نقدی اهدا خواهد شد که علاقمندان می‌توانند تا پایان هفته بسیج اثار خود را به آی دی fazillat@در پیام رسان ایتا ارسال کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها