مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان ایرانشهر بیان کرد:

نقش مسئولین سایبری در فضای مجازی مدیریت افکار عمومی مردم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان ایرانشهر گفت:رسانه و فضای مجازی، یکی از مهم ترین و پر دغدغه ترین مباحث جامعه است که باید مسئولین سایبری این فضا را مدیریت کنند.
کد خبر: ۹۲۹۳۷۵۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ایرانشهر، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه شهرستان ایرانشهر در جمع مسئولین سایبری فضای مجازی حوزه مقاومت بسیج سردار شهید، ولی فتح مرادی شهرستان بمپور حضور یافت.

دراین دیدار حجت الاسلام قنبری ضمن تبریک هفته بسیج گفت:نقش مسئولین سایبری در فضای مجازی به نوعی مدیریت کردن افکار عمومی آحاد جامعه در مواجه با حوادث. وقایع و... است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه شهرستان ایرانشهر گفت:در آستانه فرارسیدن هفته بسیج باید تلاش شود تا خدمات خالصانه بسیجیان و گروه‌های جهادی به سمع و نظر مخاطبین جامعه هدف برسد.

وی ادامه داد:هفته بسیج فرصت و ظرفیت بسیار خوبی است جهت برنامه ریزی و مدیریت این مهم و نباید فعالین فضای مجازی غافل شوند.

قنبری با تاکید بر اینکه رسانه و فضای مجازی یکی از مهم‌ترین و پر دغدغه‌ترین مباحث جامعه به شمار می‌آید، افزود: امروزه انسان‌ها شاهد فراگیری بی سابقه رسانه‌ها و وسایل ارتباطات جمعی مدرن و نوین هستند و قطعا آن‌ها در معرض شدید‌ترین امواج رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی قرار دارند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه بیان کرد: امروز شاهد رشد سریع فضای مجازی در قالب کانال‌های اجتماعی و... هستیم و این رشد به طور طبیعی آثار و پیامد‌هایی برای جامعه و خانواده به دنبال دارد و استفاده صحیح و سالم شرط اساسی است.

این مسئول تصریح کرد:موضوع حریم خصوصی و تفکیک آن از فضای عمومی از مهم‌ترین موضوعات حقوق ملت در هر نظام حقوقی است و هر سیستمی با توجه به مبانی شکل دهنده قوانین و مقررات چارچوب‌های خاصی را برای این موضوع در نظر می‌گیرد.

وی گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «تعرض به امنیت و حریم داخلی مردم «حرام شرعی» است و نباید انجام شود و متصدیان کار در دستگاه‌های دولتی و قضائی مراقبت کنند تا حریم داخلی زندگی مردم و اسرار آن‌ها محفوظ بماند چرا که فضای مجازی دارای منافع و مضرات بی شماری است که باید با استفاده از فرصت‌های آن، مفاهیم اسلامی را در سطح گسترده ترویج کرد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار