کارشناس قرآن و عترت سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

60 نفر از پایوران و سربازان وظیفه سپاه به رقابت قرآنی با یکدیگر پرداختند

کارشناس قرآن و عترت سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بیست و پنجمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم سپاه سلمان ویژه پاسداران و سربازان وظیفه با رقابت 60 فعال قرآنی در سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۳۵۷۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
کارشناس قرآن و عترت سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در حاشیه برگزاری بیست و پنجمین مرحله مسابقات قرآن کریم به خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، گفت: بیست و پنجمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم سپاه سلمان ویژه پاسداران و سربازان وظیفه با رقابت ۶۰ فعال قرآنی در سیستان و بلوچستان برگزار شد.


وی با بیان این مطلب که چهار داور برجسته استانی کار داوری این دوره از مسابقات قرآن کریم را بر عهده داشتند، افزود: این دوره از مسابقات در رشته های حفظ، قرائت( تحقیق، ترتیل، اذان) درک مفاهیم و نکات تفصیلی اجرا شده است.
 
سرگرد پاسدار حسین وجدانی با تاکید بر این مطال که این دوره از مسابقات با هماهنگی و تعامل با قرارگاه قرآنی نور، سپاه سلمان اجرا شده است،  هدف از این برنامه را  ترویج و پیشرفت معارف قرآنی در بین آحاد کارکنان، ایجاد انس و الفت بیشتر با معارف کلام وحی، عنوان کرد.

وی در خصوص اجرای مسابقات مقدماتی این دوره از مسابقات قرآن کریم نیز گفت: به دلیل  شیوع ویروس کرونا و احتمال خطرات موجود مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی کارکنان و سربازان وظیفه سپاه با مرحله نیمه نهایی ادقام و این مسابقات با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجرا شد.
 
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: فیلم اجرای شرکت کنندگان به تهران ارسال و بعد از ارزیابی نهایی توسط هیئت داوران معاونت فرهنگی و تبلیغات نفرات منتخب به استان معرفی خواهند شد.اینکه امکان برگزار مسابقات مقدماتی در برخی از رده‌ها وجود نداشت، مسابقات قرآنی مقدماتی و نیمه نهایی با حضور شرکت کنندگانی از سراسر استان طی امروز برگزار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار