فرمانده ناحیه لردگان خبر داد؛

گرامیداشت هفته بسیج با 200برنامه در شهرستان لردگان

به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج بیش از 200 برنامه به همت سپاه ناحیه لردگان و حوزه های مقاومت تابعه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۹۳۴۸۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛فرمانده سپاه ناحیه لردگان در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این هفته به بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه گفت: در هفته بسیج بیش از200 برنامه در سطح سپاه ناحیه ، حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار عباس رحیمی افزود: بسیج مستضعفین درپنجم آذر سال 58 به دستور امام راحل تشکیل شد تا بتواند بار مسئولیت انقلاب را به دوش بکشد و در فراز و نشیب ها از درخت انقلاب محافظت کند.

وی ادامه داد: ماموریت و عملکرد بسیج باعث شد که دشمنان انقلاب به اهمیت وجود بسیج پی ببرند و سعی کنند برای به انحراف کشیدن این شجره طیبه دست به نیرنگ بزنند.

رحیمی تصریح کرد: بسیجیان بازوان توانمند نظام هستند که هرگاه به آنها نیاز شد چه در عرصه دفاعی ، جه در عرصه سازندگی و ... در صف مقدم بودند.

فرمانده ناحیه لردگان اظهار داشت:امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های هفته بسیج با شرایط خاص و رعایت پروتکل های بهداشتی و بیشتر به صورت نیمه حضوری و در فضای مجازی برگزار می شود.

رحیمی ادامه داد: افتتاح پایگاه بسیج پتروشیمی لردگان ، افتتاح خانه مددجویان ، اعزام بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم ، غبار روبی گلزار شهدا ، تجمع بسیجیان در 5 آذر به صورت مجازی ، دیدار با خانواده شهدا ، برگزاری مسابقات کتابخوانی در فضای مجازی ، برپایی ایست تبریک در پایگاه ها و...از جمله برنامه های است که در هفته بسیج برگزار خواهد شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار