با حضور طلاب و رحانیون برگزارشد؛

دوره آموزش فوریت های پزشکی در لردگان

به همت بسیج اساتید و طلاب و دانشگاه علوم پزشکی استان ، آموزش فوریت های پزشکی برای طلاب و روحانیون لردگان در دفتر امام جمعه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۳۱۴۶
|
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ در این برنامه که با حضور امام جمعه لردگان برگزارشد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) در این کارگاه آموزشی با اشاره به فعالیت های طلاب در خدمات رسانی به مردم گفت: طلاب و روحانیون در طول دوران انقلاب اسلامی تا کنون در برنامه های مختلف خدمت گذار مردم بودند و نقش بسزایی ایفا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر افزود: روحانیون و طلاب در زمان سیل ؛ زلزله ،رزمابشات ، حوادث طبیعی و غیر طبیعی با حضور در جبهه خدمت گذاری ، با استفاده از فرهنگ اسلامی و تشیع در کنار مردم بودند و کمک رسان آنها در مشکلات پیش رو بودند.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: روحانیون و طلاب توانست با کار عملی و قدرت نفوذ کلام خود که برگرفته از آیین اسلام است در زمان شیوع ویروس کرونا گروهای جهادی به راه انداخته و در کنترل انتشار ویروس محنوس کرونا به آحاد مردم خدمت رسانی کنند.

همچنین مسئول سازمان بسیج اساتید و طلاب سپاه استان هم گفت: این کارگاه با هدف برنامه ریزی برای آموزش فوریت های پزشکی برای طلاب شهرستان لردگان برگزار شد.

حجت الاسلام حمید محمدی ادامه داد: قرارشد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان یک دوره فشرده برای آموزش فوریتهای پزشکی ویژه طلاب در شهرستان های استان برگزار شود که امروز این برنامه در لردگان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره طلاب آموزش های لازم در خصوص مقابله و درمان ویروس کرونا فرا می گیرند ودر راه کمک کردن به عدم انتشار وسیع این ویروس نقش ویژه ای را ایفا خواهند کرد.

ارسال نظرات