خبرهای داغ:

برگزاری نشست بسیج اقشار و متخصصین سپاه شاهرود+ تصاویر

نشست بسیج اقشار و متخصصین سپاه ناحیه شاهرود در آستانه هفته بسیج با حضور مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان و فرمانده سپا ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۳۱۰۵
|
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست بسیج اقشار و متخصصین سپاه ناحیه شاهرود در سالن شهدای مدافع حرم سپاه ناحیه برگزار شد.
در این نشست سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در سخنانی با تبریک هفته بسیج با بیان اینکه در گفتمان امامین انقلاب اسلامی معنویت و کرامت و اخلاق مداری در بسیج مورد تاکید است افزود: هفته بسیج را باید بسیجیان گرامی و پاس داشته و به هر نحو و شکلی باید در این زمینه تلاش کرد.
وی با بیان اینکه باید در کنار این فعالیت‌ها تبلیغات گسترده‌ای انجام شود گفت: ستاد هفته بسیج باید در تمام اقشار راه اندازی و برنامه‌های هدفمند و تاثیرگذار پیش بینی و اجرا شود.
خوشقدم خاطر نشان کرد: توجه به فضاسازی در هفته بسیج و پیوست رسانه‌ای و تربیتی برنامه‌ها و اجرای رزمایش کمک مومنانه و دفاع زیستی با توجه به شیوع کرونا و پویش‌های گوناگون در این راستا مورد دقت شود.
داریوش جلالی مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به اینکه ماموریت بسیج حفظ و حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و این موضوع مهم سبب تشکیل این نهاد مقدس به فرمان امام راحل شد گفت: نظارت بسیج با تشکیل اقشار تخصصی ممکن است و از شان نظارت عمومی خارج شده و نظارت تخصصی می‌شود.
وی افزود: این تلاش‌ها در راستای مقابله با انحراف در انقلاب اسلامی است و اقشار بسیج وظیفه اصلی خود را شناسایی معضلات و ریشه یابی مشکلات در اقشار بدانند و در این راستا حرکت کنند.
جلالی با تاکید بر اینکه آرمان انقلاب اسلامی دفاع از مظلومان جهان است بر بصیرت افزایی و تلاش در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی توسط اقشار تخصصی بسیج تاکید کرد.
در این نشست مدیران اقشار بسیج به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.
عبدالحسین محمدی مسئول دبیرخانه اقشار سپاه شاهرود نیز در این نشست با خیرمقدم بر برگزاری جلسات هم افزایی بین اقشار بسیج و اثرگذاری در اقشار تخصصی بسیج تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها