پیام تسلیت

پیام تسلیت ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان در پی شهادت نخستین شهید مدافع سلامت رفسنجان

سرهنگ پساوند فرمانده وحجت الاسلام بیاضی پورمسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان در پی شهادت نخستین شهید مدافع سلامت رفسنجان پیام تسلیت صادر کردند
کد خبر: ۹۲۹۲۹۸۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان.
سرهنگ پساوند فرمانده وحجت الاسلام بیاضی پورمسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان در پی شهادت نخستین شهید مدافع سلامت رفسنجان پیام مشترکی صادر کردند.
متن پیام به شرح ذیل است:
«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»
خبر شهادت اولین شهید مدافع سلامت شهرستان رفسنجان، تکنسین اتاق عمل بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) "شهیده 《زهرا حسن رمضانی》 " که در راه خدمت به مردم شریف شهرستان به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم گردید. این واقعه به همه ما آموخت که کسانی که با خدا هم عهد شده‌اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند.
بی شک از دست دادن این عزیزان که با تخصص خود می‌توانند جان بسیاری از انسان‌ها را نجات دهند بسیار باعث تاثر و تاسف است و جامعه و مردم از بودن آن‌ها و از خدمات ارزشمندشان محروم خواهند شد.
اینجانبان، شهادت این عزیز سفر کرده را به خانواده داغدار وی، کادر درمانی شهرستان رفسنجان، همکاران وی در بیمارستان، مردم شریف رفسنجان و تمامی کارکنان حوزه سلامت، تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت داریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار