حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر:

تزکیه نفس و خدمت به مردم بهترین توشه برای قیامت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: تزکیه نفس و خدمت به مردم بهترین توشه برای قیامت است.
کد خبر: ۹۲۹۲۵۳۶
|
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ تفاهم نامه طرح تکمیلی مقابله با کرونا توسط بسیج تحت عنوان «طرح شهید سلیمانی» صبح امروز پنجشنبه 22 آبان ماه با حضور مهندس اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری، دکتر شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و دیگر مسئولان در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به امضا رسید.

بر اساس طرح شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، گروه های سلامتِ بسیج مساجد و محلات چهارمحال و بختیاری، اجرای اقداماتی از جمله؛ بیماریابی، امدادرسانی، خدمات بهداشتی، خدمات معیشتی، امر به معروف بهداشتی و ... را در سراسر استان آغاز می کنند.

در آغاز این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با خیرمقدم به حاضران، حدیثی از امام علی علیه السلام بیان کرد و گفت: اطاعت از خدا واجب است و واجب تر از آن ترک گناه و معاصی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر افزود: قیامت نزدیک است اما نزدیک تر از قیامت، مرگ است و عجیب دنیا و عجیب تر از آن محبت و عشق و علاقه انسان به دنیا و دلبستگی به آن است.

وی ادامه داد: قبر سخت است و سخت تر از آن دست خالی رفتن به قبر می باشد  لذا هر جایی هستیم باید بدانیم که مُهر ختم بر زندگی ما قبر است و در قیامت هر گروهی با رنگ لباس مشخصی که به رنگ اعمالشان است محضور می شوند لذا باید توشه خوبی برای قیامت و قبر خود آماده کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در پایان  روایات معصومین علیهم السلام را سرمشق خوبی برای زندگی دانست و توصیه کرد: تربیت و تذهیب نفس را باید از خود شروع کنیم و خدمت به مردم را سرلوحه امور قرار دهیم.

در این جلسه که فرماندهان و مسئولان سپاه در شهرستان های 10 گانه استان چهارمحال و بختیاری نیز به صورت ارتباط تصویری حضور داشتند، تفاهم نامه اجرای طرح شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و همکاری سپاه و بسیج با دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان به امضای استاندار چهارمحال و بختیاری و فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار