فعال اصلاح طلب:

طرفداران "قاسم سلیمانی" از شکست ترامپ ناراحتند!

قشر متدین و انقلابی از شکست ترامپ ناراحت نیست. اتفاقا ذوق زدگی کودکانه و حقارت آمیز جریان غربزده و طیف تندرو اصلاح طلب در واکنش به پیروزی بایدن جای تعجب و البته تأسف دارد.
کد خبر: ۹۲۹۲۴۸۵
|
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، «عباس عبدی» فعال سیاسی اصلاح طلب که در دولت اصلاحات به اتهام فروش اطلاعات به بیگانگان به ۸ سال زندان محکوم شد و چندی پیش تاکید کرده بود که باید مشروبخواری و خرید و فروش موادمخدر در ایران آزاد شود، در یادداشتی در روزنامه اعتماد با عنوان «چرا عزا دارند؟» نوشت: «یکی از نکات عجیبی که در ایران دیده می‌شود، عمق و گستره وسیع تناقضات سیاسی است که نزد برخی افراطیون دیده می‌شود. در حقیقت وجود همین تناقضات رفتاری است که ناظران سیاسی را به این نتیجه می‌رساند که این جماعت جایگاه درخور و رو به رشدی نخواهند داشت. یکی از موارد این تناقض در انتخابات امریکا ظاهر شد. این گروه که معمولا عکس مرحوم قاسم سلیمانی را در پروفایل‌های خود گذاشته‌اند و همواره به ایشان ارادت ورزیده و استناد می‌کنند و یاد و خاطره او را گرامی می‌دارند، به‌طور طبیعی باید از شکست قاتل او خوشحال شوند و حتی شیرینی پخش کنند، پس چرا برخلاف این انتظار طبیعی، آنان غمگین هستند».
طرفداران

 

عبدی در ادامه نوشت: «ناراحتی این افراد از شکست ترامپ کمتر ازعزاداری براندازان رادیکال ایران در خارج از کشور نیست...علت ناراحتی این گروه خراب شدن یکی از پایه‌های مهم راهبرد سیاسی آنان است. در واقع آنان دنبال تقابل با ایالات متحده و نیز یکدست کردن فضای سیاسی داخل هستند...اینکه خود را طرفدار قاسم سلیمانی معرفی کنی ولی بر تداوم قدرت قاتل او خوشحال باشی. حالا هم راه افتاده‌اند که جملات گفته و نگفته بایدن را علیه شهید سلیمانی برجسته کنند. در حالی که قاتل او که به این عمل افتخار می‌کرد حی و حاضر است و عزای برکناری او را گرفته‌اند».

بغض و کینه طیف تندرو اصلاح طلب از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هیچگاه پایان نمی یابد. پیش از شهادت حاج قاسم، طیف تندرو اصلاح طلب یکروز با هجمه به این سردار دلاور و محبوب، او را «سرباز دلواپس سیاست»! نامید و روز دیگر سربازان حاج قاسم و جوانان غیور مدافع حرم را آماج فحاشی و توهین قرار داد.

پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تشییع میلیونی و تماشایی فرمانده محور مقاومت، طیف تندرو اصلاح طلب را خشمگین و عصبی کرد. ماجرا به همین جا ختم نشد؛ طیف تندرو اصلاح طلب با لگدمال کردن خون حاج قاسم، مدعی بودند که باید هر چه سریعتر با ترامپ مذاکره کنیم.

حالا این طیف با این سابقه سیاه، با جسارت به شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی، با بغض و کینه، وی را «مرحوم قاسم سلیمانی» می نامد؛ این قبیل نفرت پراکنی ها به هیچ عنوان نه از محبوبیت حاج قاسم در دل مردم ایران می کاهد و نه تاثیری بر جایگاه رفیع ایشان در نزد پروردگار دارد؛ این نوع ادبیات کینه ورزانه از ناتوانی و حقارت طیف تندروی اصلاح طلب در نزد افکارعمومی حکایت دارد.

البته از طیفی که مدعی است که حتی باید علیه خدا نیز تظاهرات کرد و اربعین را «سالگرد چهلمین روز درگذشت امام حسین(ع)» می نامد، جسارت به حاج قاسم اصلا بعید نیست.

قاتل حاج قاسم، یک شخص نیست، بلکه مجموعه جاکمیت آمریکا(اعم از دموکرات ها و جمهوری خواهان) قاتل این سردار دلاور هستند. برای نمونه، جو بایدن پس از شهادت سردار سلیمانی، با دفاع از این اقدام جنایتکارانه مدعی شد: «سلیمانی سزاوار اجرای عدالت به خاطر جرائمش علیه سربازان آمریکایی و هزاران بی گناه در منطقه بود. او از ترور حمایت کرد و آشوب را گسترش داد»!

طرفداران

 

قشر متدین و انقلابی از شکست ترامپ ناراحت نیست. اتفاقا ذوق زدگی کودکانه و حقارت آمیز جریان غربزده و طیف تندرو اصلاح طلب در واکنش به پیروزی بایدن جای تعجب و البته تأسف دارد.

 بایدن پیش از این معاون اول دولت اوباما بوده است. همان دولتی که رکورددار تحریم مردم ایران در ۴۰ سال اخیر است. طیف تندرو اصلاح طلب از روی کارآمدن رکوردداران تحریم مردم ایران ذوق زده شده اند؛ این ذوق زدگی برای چیست!؟

ارسال نظرات
آخرین اخبار