خبرهای داغ:

شناسایی ۹۳ فقره تغییر کاربری غیرمجاز اراضی شهرستان شاهرود/صدور ۲۳ فقره حکم قلع و قمع

رئیس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شاهرود گفت: در هفت ماهه نخست امسال ۹۳ فقره تغییر کاربری غیرمجاز اراضی در شهرستان شاهرود شناسایی که از این تعداد ۲۴ فقره حکم قلع و قمع صادر شده است
کد خبر: ۹۲۹۲۳۹۹
|
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳
شناسایی ۹۳ فقره تغییر کاربری غیرمجاز اراضی شهرستان شاهرود/صدور ۲۳ فقره حکم قلع و قمعبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مدیر جهاد کشاورزی شاهرود با اشاره به برگزاری مانور مشترک گشت حفظ کاربری اراضی کشاورزی شهرستان شاهرود اظهار کرد: این مانور با همکاری ۱۴ نهاد و دستگاه اجرایی از جمله جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی اجرا شد.
حجی با بیان اینکه تغییر غیر مجاز کاربری و خرد شدن اراضی کشاورزی مهمترین تخلفات است افزود: هرگونه ساختمان سازی، دیوار کشی، کف سازی و قطعه بندی در اراضی کشاورزی تخلف است و برخورد می‌شود.
حجی تصریح کرد: جهاد کشاورزی با سودجویان و ناآگاهان که به بهانه‌های مختلف خرد شدن اراضی کشاورزی را در دستور کار قرار داده اند به طور جدی مبارزه می‌کند.
وی افزود: باید برای حفظ خاک به عنوان بستر حیات و مهمترین نهاده برای تولید غذا تلاش جدی کنیم.
ابراهیم باقری، رئیس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود نیز گفت: در هفت ماهه نخست امسال ۹۳ فقره تغییر کاربری غیرمجاز اراضی در شهرستان شاهرود شناسایی و به محاکم قضایی ارسال شده است که از این تعداد ۲۴ فقره حکم قلع و قمع صادر شده است و مابقی در حال رسیدگی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها