مسئول بسیج فرهنگیان استان کرمان:

کمک۳۰ میلیارد ریالی فرهنگیان استان کرمان در رزمایش مواسات/نهضت معلم یاری را ادامه خواهیم داد

سرهنگ علیرضایی تصریح کرد: در شرایط کرونا با توجه به موضوعاتی که به عهده ما بود در نهضت کمک مؤمنانه طی ۳ مرحله بیش از ۳۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی، فرهنگیان استان کرمان هدیه نیازمندان کردند
کد خبر: ۹۲۹۲۳۷۷
|
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛سرهنگ محمد علیرضایی چهارشنبه (۲۱ آبان) در همایش کمیته‌های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان با حضور فرمانده سپاه ثارالله و مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: کمک۳۰ میلیارد ریالی فرهنگیان استان کرمان در رزمایش مواسات/نهضت معلم یاری را ادامه خواهیم دادراهبرد اساسی بسیج فرهنگیان منطبق بر دو منطق است؛ منطق بسیج و سپاه و منطق آموزش و پرورش؛ منطق سپاه و بسیج بحث رفع تهدید و تبدیل تهدید‌ها به فرصت و منطق آموزش و پرورش هم که موضوعی برگرفته از بیان و کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی و بحث انسان سازی، انسان شایسته و منطق بر تفکر اسلامی است.


مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان با اشاره به رتبه دار بودن این سازمان در کشور؛ افزود: ۳۴ کانون و ۵ پایگاه داریم که از مجموع این‌ها در بحث گروه‌های جهادی نزدیک به ۳۶ گروه جهادی را در اطلس جهادی ثبت کردیم و تایید شدند.


سرهنگ علیرضایی به انجام اقدامات نوآورانه و کسب موفقیت در این راستا اشاره و تصریح کرد: در شرایط کرونا با توجه به موضوعاتی که به عهده ما بود در نهضت کمک مؤمنانه طی ۳ مرحله با همراهی و همکاری مدیران ادارات شهرستان‌ها و همچنین مدیرکل بیش از ۳۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی از فرهنگیان جمع آوری و میان فرهنگیان و دانش آموزان نیازمند توزیع شد.


وی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که ما پیگیری می‌کنیم بحث شبکه معلم آینده ساز است تا انسان‌هایی تربیت شود که بتوانند برای آینده مؤثر باشند و این شبکه الحمدلله در تمامی مدارس همراه و همگام با طرح شهید بهنام محمدی با همراهی بسیج دانش آموزی در حال انجام است.


مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان گفت: ۲ رویکرد اصلی که ما در ادامه کار در بحث نهضت کمک مؤمنانه پیش گرفتیم و درخواست من از مدیران شهرستان‌ها این است که همراه با بسیج فرهنگیان این ۲ رویکرد را به خوبی به سرانجام برسانیم؛ این است نخست در «پویش لبخند رضایت» با توجه به ابلاغیه سازمان بسیج فرهنگیان و سازمان بسیج شرکت کنند.


وی افزود: تجلیل، تقدیر و تکریم از معلمان جهادگر در عرصه مقابله و مبارزه با کرونا یکی از رویکرد‌ها است، زیرا شرایطی که معلمین دارند کم از شرایطی که نظام پزشکی و پرستاری در ایام کرونا دارند؛ نیست و حقیقتاً معلمین هم کار جهادی انجام می‌دهند و در شبانه روز وقت خود را می‌گذارند.


علیرضایی ادامه داد: دوم؛ نهضت همگانی معلم یاری است و با توجه به بازدیدی که طی دو هفته گذشته از چندین مدرسه داشتیم، این را به عینه دیدیم که معلمین چگونه به صحنه آمدند؛ به طور مثال به یک مدرسه رفتیم و با اینکه معلم بیماری صعب العلاج دارد و سرطانی بود، اما دیدیم چند دانش آموزی که از امکانات روز و فضای مجازی بی بهره بودند را آوردند تا ایشان به آنان درس بدهند که این نشان از روحیه جهادی معلمین دارد.


وی بیان کرد: امیدواریم در ادامه راه و کار بحث نهضت معلم یاری را با استفاده از ظرفیتی که در بسیج و آموزش و پرورش هست ادامه بدهیم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع:شبستان
ارسال نظرات