کلنگ ساخت دو فضای آموزشی به همت یک گروه جهادی در زرآباد به زمین زده شد

به همت گروه جهادی شهید مجید قربان خانی،کلنگ ساخت دو فضای آموزشی در بخش زرآباد کنارک به زمین زده شد.
کد خبر: ۹۲۹۱۲۶۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارسد، پس از سیل ویرانگر دی ماه سال ۹۸ در جنوب سیستان و بلوچستان بسیاری از گروه‌های جهادی جهت خدمات رسانی به همنوعان خود به مناطق سیل زده زرآباد کنارک و دشتیاری شتافتند.

گروه‌های که فقط با پشتوانه مردمی قدم در مناطق سیل زده بلوچستان گذاشتند، یکی از این گروه‌های جهادی که در همان روز‌های نخستین سیل حضوری فعال در منطقه زرآباد داشت، گروه جهادی شهید مجید قربان خانی بود.

مسوول گروه جهادی شهید مجید قربان خانی در گفت و گو با خبرنگار فارس می‌گوید: این گروه جهادی از اوایل سال ۹۸ آغاز به کار کرد و در سیل خوزستان و لرستان حضوری فعال داشته است.

حجت الاسلام محمد صدارت ادامه داد: با توجه به اینکه در سیل دی ماه ۹۸ در زرآباد، باغات موز این منطقه آسیب جدی دیده بودند ورود پیدا کردیم و با توجه به ورود گروه جهادی حیدریون وابسته به جهادکشاورزی در بحث کشاورزی توفیقی حاصل نشد در این زمینه به مردم خونگرم و مهربان زرآباد کمک کنیم.





وی تصریح کرد: آشنای با بخش زرآباد باعث شد در روستا‌های اطراف این بخش حضور پیدا کنیم و اقلام غذایی و بهداشتی بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: برای اینکه در بحث تحصیل دانش آموزان بخش زرآباد تسهیل ایجاد کنیم به همین منظور ساخت دو مدرسه در این منطقه را در دستور کار قرار دادیم و بحمدالله امروز کلنگ زنی شدند.

مدیر آموزش و پرورش کنارک، در حاشیه کلنگ زنی مدرسه خیری سه کلاسه روستای دمبی، اظهار کرد: این مدرسه با زیربنای ۱۳۲ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان احداث می‌شود.

وسیم بلوچ تصریح کرد: همچنین مدرسه سه کلاسه خیری بلک جدید با زیربنای ۱۳۲ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان ساخته می‌شود.

وی افزود: این دو مدرسه به همت گروه جهادی شهید مجید قربان خانی که خدمات ارزنده‌ای در بخش زرآباد ارائه کردند ساخته می‌شود.

وی اظهار کرد: در یک ماه گذشته شاهد کلنگ زنی ۹ مدرسه خیری در نقاط مختلف روستایی و شهری شهرستان کنارک بودیم و این راه هنوز ادامه دارد.



انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار