خاطره های خوشی که می تواند بسیاری از مشکلات خانواده را برطرف سازد؛

از 5 تا 50 میلیون تومان جایزه در جشنواره پاییزی بانک ایران زمین

در جشنواره پر هیجان گوهر بانک ایران زمین جوایز متعددی نصیب شرکت کنندگان آن خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۹۱۱۸۶
|
۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در جشنواره جدید بانک ایران زمین سبدهای قرعه کشی متنوعی تعبیه شده است که مشتریان می توانند با هدف گیری آنان براساس امتیازی که کسب می کنند از جوایز ارزنده آن نیز برخوردار شوند.
بر این اساس اعلام شده است که سبد های قرعه کشی بانک بدین شرح است: سبد جایزه الماس نشان، یک هدیه نقدی 500 میلیون ریالی ، سبد جوایز مروارید نشان، دو هدیه نقدی 250 میلیون ریالی ،سبد جوایز یاقوت نشان، پنج هدیه نقدی 100 میلیون ریالی ،سبد جوایز زمرد نشان، ده هدیه نقدی 50 میلیون ریالی ،سبد جوایز عقیق نشان، 50 هدیه نقدی 10 میلیون ریالی و سبد جوایز فیروزه نشان، 200 هدیه نقدی 5 میلیون ریالی .
اما در این جشنواره پاییزی باید دانست که هر چه امتیاز بیشتری در سبد های قرعه کشی هزینه شود، تعداد شانس‌ها در روز قرعه‌کشی افزایش خواهد یافت. چناچه اعلام شده است که قرعه کشی جشنواره «گوهر» در تاریخ 19 آذر 1399 برگزار می شود. اما سئوال این است که چگونه می توان در قرعه کشی جشنواره گوهر شرکت کرد و فرصت شانس خود را افزایش داد؟
برای پاسخ به این پرسش باید گفت که در ابتدا باید نام کاربری و کلمه عبور را از طریق پیامک ۳۰۰۰۶۹۰۵ دریافت کرد. بدین منظور باید ثبت نام و دریافت نام کاربری و کلمه عبور را از طریق ارسال عدد ۳ به شماره ۳۰۰۰۶۹۰۵ انجام داد. برای ورود به این مرحله بایستی به سایت باشگاه مشتریان بانک ایران زمین به آدرس club.izbank.ir وارد قسمت پنل کاربری از بالای سایت شد.
در اینجا باید نام کاربری و کلمه عبوری که دریافت شده را وارد نمود. سپس باید، بر روی بنر جشنواره گوهر کلیک کرد.
پس از ورود به صفحه جشنواره گوهر 6 سبد قرعه کشی جشنواره گوهر مشاهده می شود، در اینصورت مشتری بانک ایران زمین به میزان امتیازی که دارد و حداقل امتیاز‌هایی لازم که برای هر سبد مشخص شده، امتیازی که می خواهد را تبدیل به فرصت‌های شانس در جشنواره گوهر می کند و آن را در کادر مربوطه برای هر سبد تایپ ‌و سپس بر روی دکمه ثبت کلیک کرده و منتظر می ماند تا امتیاز کسر و ثبت شود.هر چه امتیاز بیشتری در سبد های قرعه کشی هزینه شود، تعداد شانس‌ها در روز قرعه‌کشی افزایش خواهد یافت.

البته ذکر این نکته هم قابل توجه است که برای دریافت خدمات باشگاه از طریق اپلیکیشن همراه بانک ایران زمین نیازی به نام کاربری و کلمه عبور نیست.

اما باید دانست که علاوه بر جشنواره گوهر،از راههای دیگر هم میتوان با امتیازگیری سرویس دریافت نمود. از جمله آنها می توان به سبد هدایای نقدی (واریز آنی هدیه) ، خرید شارژ تلفن همراه ،دریافت کد تخفیف ،عضویت در شبکه فروشگاه های تخفیفی ،دریافت بلیط گردونه شانس ، شرکت در طرح های احسان و نیکی ، سبد های متنوع قرعه کشی ، بن های نقدی خرید کالا و خدمات ،استفاده از سرویس های کارمزدی بانک ایران زمین ، خرید کالا و خدمات از فروشگاه های معتبر اینترنتی و شارژ انواع کیف پول های معروف اشاره نمود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار