مسلمانان امروز باید با وحدت و هوشیاری در برابر هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنند.
کد خبر: ۹۲۹۰۴۹۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
 
وحدت مسلمانان راز پیروزی جهان اسلام
 
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از فارس ، مهدی ستوده عصر امروز در مراسم جشن میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) که در محوطه مسجد جامع شهر هشجین برگزار شد، با اشاره به اقدامات خصمانه استکبار برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان اظهار کرد: استکبار جهانی با ایجاد گروه تروریستی داعش در صدد اسلام هراسی و ایجاد تفرقه ما بین شیعه و سنی بود.
وی وحدت در امت اسلام را راز پیروزی جهان اسلام دانست و افزود: الحمدالله در سطح استان اردبیل وحدت در بین اهل تسنن و تشیع برقرار بوده و با دوستی و اتفاق نظر در کنار هم در حال زندگی هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل به ضرورت هوشیاری مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و بیان داشت: هوشیاری مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمنان و وحدت می‌توانند مهم‌ترین عوامل در برابر هجمه‌های دشمنان باشند
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل همچنین با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بیان داشت: ۱۳ آبان، یادآور یکی از درخشان‌ترین صفحات تاریخ حماسی جوانان مسلمان ایران در مبارزه با استکبار جهانی و ایادی آن است.

حجت الاسلام علی صفابخش، امام جمعه شهر هشجین نیز با قدردانی از حضور مردم ولایتمدار شهر‌های خلخال، کوثر، هشجین و مناطق جوار استان اردبیل در این جشن میلاد گفت: ما در کنار برادران اهل تسنن یک ید واحد هستیم.

امام جمعه هشجین گفت: دینی که حضرت محمد (ص) پایه‌گذاری کردند اکنون به دینی جهانی تبدیل شده و همگان به جامعیت دین اسلام اذعان دارند.
 
گفتنی است؛ به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، حاضرین ضمن اعلام انزجار از اقدامات استکبار جهانی، اقدام نشریه فرانسوی و رئیس جمهور این کشور در حمایت از اهانت به پیامبر اکرم (ص) را نیز محکوم کردند
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار