بیانیه حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارمندان شهرستان خرم دره در محکومیت توهین به پیامبر اسلام(ص)

در پی اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)،حوزه مقاومت بسیج کارگران ،کارخانجات و کارمندان شهرستان خرم دره بیانیه ای صادر نمود.
کد خبر: ۹۲۹۰۰۱۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

 

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

می‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا نور خود را کامل خواهد گردانید اگر چه کافران ناخشنود باشند.

 

جسارت به ساحت آسمانی حضرت محمد(ص)، توهین به والاترین مقدسات مسلمانان و اهانت به احساسات میلیون‌ها مسلمان است. جسارت شرم آور دولت فرانسه به ساحت پاک و قدسی پیامبر اعظم (ص)، اتفاق تلخ و دردناکی است که نمی‌توان آن را تنها در حد یک حرکت جاهلانه به حساب آورد. سیاست اسلام هراسی و اسلام‌ستیزی سالیانی است که از سوی سران کشورهای به اصلاح متمدن در دستور کار قرار گرفته است . و سردمداران کفر این سیاست خبیثانه را با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی برای مبارزه با اسلام عزیز و قرآن کریم بروز داده اند. جسارت‎های اخیر به حضرت ایشان در غرب و بالأخص در کشور فرانسه و حمایت بی‌پرده مسئولین عالی رتبه کشور مذکور از این بی‌اخلاقی‌ها و تأکید ایشان بر تداوم حمایت از آن، با شعار دفاع از «آزادی بیان»، موجب آزردگی عمیق و جریحه دار شدن احساسات مسلمانان جهان و نارضایتی و شگفتی همه انسان‌های آزاده و خردمند شده است.

 

 

اسلام ستیزی و هتاکی به مقدسات اسلامی را باید ویژگی بارز نظام سلطه و دولتمردان آن بر شمرد مواضع هتاکانه اخیر رییس جمهور نادان فرانسه در اهانت به مقدسات اسلامی و ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام از این جمله است که فضای منفوری را ایجاد و قلوب مسلمانان بلکه همه پیروان راستین ادیان الهی و آزادگان جهان را به درد آورد.

 

 

این اقدام وقیح و گستاخانه که از آن به نام آزادی بیان یاد شده، نشان از اسلام‌ستیزی عملی و خامی مکرون در سیاست است. آزادی بیانی که در غرب به هر فردی اجازه می دهد وجود خدا، حقیقت مسیح (ع)، موسی (ع) و تمام انبیاء را به چالش بکشد ولی همان فرد قادر نخواهد بود صحت اطلاعات را که در مورد هولوکاست منتشر می شود، زیر سوال ببرد!

 

ممنوعیت پرداختن به هولوکاست در جوامع غربی و آزادی برای اهانت به ادیان الهی تناقض عجیبی است که کشورهای غربی و اروپایی حتی زحمت توجیه آن را به خود نمی‌دهند!

 

این پرده دری و توهین به دین مبین اسلام و خاتم انبیاء، در حالی صورت می گیرد که این دین الهی، دین آزادی و معنویت انسان و قرآن، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است و وظیفه همه آزادیخواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که در کنار بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان با سیاست های پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های رقت بار که با بازیچه قرار دادن آزادی بیان توسط سفاکان روزگار صورت می گیرد مقابله کنند.

 

حوزه مقاومت بسیج کارگران وکارخانجات و ادارات و کارمندان شهرستان خرم دره  ضمن محکوم کردن اقدامات شنیع و رذیلانه سران کشور فرانسه به خصوص رئیس جمهور نادان آن کشور، ضمن درخواست از مسئولین محترم دولت جمهوری اسلامی بویژه ریاست محترم جمهور و وزیر محترم امور خارجه برای برخورد مناسب و قاطع دیپلماتیک با دولت فرانسه در مجامع عمومی و بین المللی  تا حصول نتیجه ، خواستارممانعت از ورود کالاهای فرانسوی  به کشور هستیم. در انتها ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی*ص* و هفته مبارک وحدت از تمام مسلمین جهان و ایران می خواهد با حفظ هوشیاری و آگاهی و با حفظ وحدت عملی، طراحان این توطئه ضد اسلامی را ناکام گذارند.

 

نور هدایت الهی و نبوت کریمانه پیامبر مهر و رحمت، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم مستدام و گرامی باد.   

 

والعاقبه للمتقین

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار