بیانیه بسیج مداحان به مناسبت 13 آبان:

13 آبان یادآور خط مستمر جهاد و استقامت در دفاع از آرمان‌های اصیل اسلامی، ملی ماست

فریاد مرگ بر آمریکا که سال به سال در ادبیات مقاومت منطقه‌ای و جهانی علیه مستکبرین رونق بیشتری یافته است، فریادی برخاسته از ذات استکبار ستیز و روح مقاومت پیشه، انقلاب اسلامی ماست.
کد خبر: ۹۲۸۹۹۹۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی سپاه سلمان وکانون مداحان خادمیاری رضوی و هیئت رزمندگان اسلام استان سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان بیانیه ای صادر کرده است، در این بیانیه آمده است: 

 در تقویم انقلاب اسلامی کم نیستند روز‌هایی که از ایام ا... بوده و مسئولیت یادآوری آن‌ها وظیفه الهی سیاسی همه‌ی ماست، بی تردید در شمار این روز‌های خدایی، سیزدهم آبان یکی از مهمترین آنهاست، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، سالگرد تبعید حضرت امام خمینی(قدس سره الشریف) در سال ۱۳۴۲، شهادت نونهالان دانش آموز در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ یادآور خط مستمر جهاد و استقامت در دفاع از آرمان‌های اصیل اسلامی، ملی ماست.

همنوایی دشمن شکن ملت بزرگ در حمایت از راه پرفروغ معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(قدس سره الشریف) تحت رهبری داهیانه و عزت آفرین خورشید انقلاب مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) تأکید بر استحکام عهد و پیمانی است که در نیم قرن اخیر سرنوشت نظام سلطه جهانی را به چالش کشیده، موجب دمیدن روح امید در مسلمین منطقه و مستضعفین عالم شده است.

فریاد مرگ بر آمریکا که سال به سال در ادبیات مقاومت منطقه‌ای و جهانی علیه مستکبرین رونق بیشتری یافته است، فریادی برخاسته از ذات استکبار ستیز و روح مقاومت پیشه، انقلاب اسلامی ماست.

جامعه مداحان و شاعران بسیجی و خادمیار رضوی و هیئت‌های مذهبی استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یوم ا... سیزده آبان که یادآور تبعید ظالمانه امام راحل عظیم الشأن و پرپر شدن لاله‌های دانش آموز در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان بصیرت محور و استقامت پیشه می‌باشد؛ همگام با امت مقاوم و شهید پرور، چون سال‌های گذشته برائت خویش از مستکبرین، صهیونیسم جهانی و آمریکای حیله گر را بیان می‌نماید.

سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی سپاه سلمان وکانون مداحان خادمیاری رضوی و هیئت رزمندگان اسلام استان سیستان و بلوچستان
ارسال نظرات
آخرین اخبار