بیانیه فرماندهی ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند

در پی اهانت به ساحت پیامبراکرم صل الله علیه وآله وسلم توسط رئیس جمهور فرانسه

اینگونه کینه توزی ها که گواهی به حقانیت اسلام و قرآن دارد، جز رسوائی کینه توزان از یک طرف و اتحاد مسلمانان و موحدین جهان از طرف دیگر چیزی به همراه نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۸۹۳۶۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸
  • بیانیه فرماندهی ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند به مناسبت اهانت به ساحت پیامبراکرم صل الله علیه وآله وسلم
    اینگونه کینه توزی ها که گواهی به حقانیت اسلام و قرآن دارد، جز رسوائی کینه توزان از یک طرف و اتحاد مسلمانان و موحدین جهان از طرف دیگر چیزی به همراه نخواهد داشت.
    به گزارش خبرگزاری بسیج :سرهنگ پاسدار اکبرکردی فرمانده سپاه زرند ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه در پیام مشترکی اهانت به ساحت پیامبراکرم صل الله علیه وآله وسلم را محکوم نمودند .
                                                     بسم الله الرحمن الرحیم
                                                         "یُرِیدُونَ لِیُطفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُون"
    "مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانيد "(سوره صف ایه 8)
    اقدام موهن نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" در باز نشر کاریکاتورهای اهانت‌آمیز نسبت به ساحت پیامبر اعظم (صل الله علیه وآله وسلم )و حمایت رئیس‌جمهور فرانسه به عنوان کشوری که بیشترین آمار مسلمانان قاره اروپا را دارد نه تنها آزادی بیان نیست بلکه‌ نقض ارزشهای بشری، تضعیف آرمان‌های جامعه جهانی برای همزیستی مسالمت‌آمیز و تهدید علیه صلح و دوستی های پایدار است.
    سخنان و حرکات بی شرمانه و وقیحانه رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اعظم (صل الله علیه وآله وسلم ) حکایت از ذلت و درماندگی در اداره امور کشور فرانسه که با بحران های گسترده روبه رو است دارد، اینگونه اعمال و رفتار خبیثانه و تلاش در انحراف اذهان عمومی از ناکارآمدی دولت فرانسه و بی اعتبار شدن او بین ملت فرانسه و مردم جهان دارد.
    اهانت و جسارت به مقدسات مسلمین به ویژه رسول گرامی اسلام (صل الله علیه وآله وسلم ) سابقه دیرینه دارد ولی خداوند وعده داده است که نیروی الهی را با این توهین ها هرگز نمی توانند خاموش کنند و از عظمت رسول خدا (صل الله علیه وآله وسلم ) نمی کاهد.
    اینگونه کینه توزی ها که گواهی به حقانیت اسلام و قرآن دارد، جز رسوائی کینه توزان از یک طرف و اتحاد مسلمانان و موحدین جهان از طرف دیگر چیزی به همراه نخواهد داشت.
    در آستانه هفته وحدت ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صل الله علیه وآله وسلم ) مسلمین جهان حرکات ددمنشانه و هتاکانه تدارک شده در اتاق توطئه صهیونیستها، تکلیف موحدین و مسلمین جهان را در دفاع و صیانت از حریم قدسی پیامبر اعظم (صل الله علیه وآله وسلم ) و اهل بیت نبوت و طهارت (علیهم السلام ) آسان تر میکند.این اهانت به پیامبر گرامی اسلام گر چه به ظاهر توسط رسانه‌ای فرانسوی و جمعی از جاهلان حقیر و بداندیش واقع شده، اما در اصل، نشان از اتخاذ راهبرد اسلام هراسی و پشت پرده‌های پیچیده و کینه ‌توزانه‌ علیه مقدسات اسلامی دارد که در این مرحله رفتار ابلهانۀ رئیس جمهور فرانسه به بهانۀ دفاع از آزادی بیان و عقیده، آن را تکمیل نموده است.
    این جانب به نمایندگی از پاسداران وبسیجیان شهرستان زرند ،ضمن ابراز تاسف و انزجار شدید و اعلام محکومیت توهین به مقدسات اسلامی، آمریکا، صهیونیسم بین الملل، حکومت و مقام های فرانسه را آمر و عامل و مسئول اصلی این اقدام مجرمانه و شیطانی و ناقض حقوق بین الملل دانسته و نشریه فرانسوی شارلی ابدو را تنها یک پادو و مأمور حقیر و مزدور صهیونیسم اعلام می کنیم و اعلام می داریم که بدانند اگر در مقابل دین ما بایستند در مقابل تمام دنیای آنها با تمام توان خواهیم ایستاد.
    از خداوند متعال برای همگان توفیق فهم صحیح سلوک اجتماعی، سیاسی و اخلاقی پیامبر اعظم (صل الله علیه وآله وسلم ) و حرکت در مسیر نورانی آن حضرت را مسالت داریم.
                                                                             اللهم وفقنا لما تحب وترضی
    سرهنگ پاسداراکبرکردی فرمانده سپاه شهرستان زرند
    محمد ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند
ارسال نظرات
آخرین اخبار