سیمان ایلام به عنوان واحد نمونه استاندارد استان معرفی گردید‍

دومین جلسه شورای استاندارد استان در سال ۹۹ با حضور سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، همتی مدیرکل استاندارد و از اعضای فعال بسیج مهندسین صنعت استان و سایر اعضای این شورا بصورت حضوری و ویدئوکنفرانس در سالن شهید رجایی استانداری برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۸۸۹۳۲
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، دومین جلسه شورای استاندارد استان در سال ۹۹ با حضور سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، همتی مدیرکل استاندارد و از اعضای فعال بسیج مهندسین صنعت استان و سایر اعضای این شورا بصورت حضوری و ویدئوکنفرانس در سالن شهید رجایی استانداری برگزار گردید.

مدیرکل استاندارد استان ایلام  گفت: در استان ایلام تنها ۱۳ شرکت نصب آسانسور معتبر با مجوز سازمان صمت در حال فعالیت هستند و مابقی شرکت های نصب آسانسور در استان تاکنون مجوزی دریافت نکرده اند.

مهناز همتی تاکید کرد: مالکان آپارتمان ها و دستگاه های اجرایی جهت نصب آسانسور در ساختمان‌ها باید از شرکت های مجاز استان که دارای مجوز از سازمان صمت هستند استفاده کنند.

همتی گفت: با توجه به اهمیت نصب آسانسور در ساختمان ها و دستگاه های اجرایی، مالکان و نصاب های آسانسور، ضمن دریافت گواهی اولیه باید گواهی بازرسی ادواری خود را تمدید کرده و دریافت کنند.

همتی یادآور شد: در بحث استانداردسازی آسانسور ها، به دلیل عدم الزام جهت بازرسی ادواری و همچنین نیاز به درخواست نصاب جهت بازرسی ادواری آسانسور، امسال از بین ۵۶۹ آسانسور در استان که گواهی اولیه نصب برای آنان صادر شده، تنها ۱۳ مورد اقدام به بازرسی ادواری کرده اند.

وی اضافه کرد: در بحث  معاینه فنی موتور خانه دستگاههای اجرایی نیز به علت مستهلک شدن برخی موتورخانه های ادارات در طول زمان، در راستای جلوگیری از آلودگی هوا و همچنین خطرات احتمالی ، این دستگاهها باید جهت معاینی فنی اقدام و گواهی معاینه فنی موتور خانه ها را دریافت کنند.

گفتنی است در پایان این نشست از مدیر واحد تولیدی سیمان ایلام بعنوان واحد تولید نمونه استانی تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار