پیام تبریک سپاه شهرستان کوهبنان بمناسبت آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

سپاه شهرستان کوهبنان با صدور پیامی آغاز امامت و ولایت منجی عالم بشریت،امام عصر و زمان، حضرت موعود مهدی (عجل الله تعالی فرجه شریف) را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۸۷۹۹۹
|
۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سپاه شهرستان کوهبنان با صدور پیامی آغاز امامت و ولایت منجی عالم بشریت،امام عصر و زمان، حضرت موعود مهدی (عجل الله تعالی فرجه شریف) را تبریک گفت.

 

 

 

متن کامل پیام  به شرح ذیل است:

 

 

مژده به دلها دهید، موسمِ شادی رسید 

 

وز شبِ هجران و غم، صبحِ سعادت دمید 

 

نورِ دل و دیده ی آن حسنِ عسکریست 

 

نازم از این گل که از، گلشنِ پیغمبریست 

 

آغاز ولایت عهدی امام زمان مبارک

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

نهم ربیع الاول، روز ولایت عهدی و سرآغاز بیعت با حجت خدا بر روی زمین، حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه شریف) است که پس از شهادت مظلومانه پدر بزرگوارش امام حسن عسگری (علیه السلام) امامت و راهنمایی بشریت بر دوش ایشان نهاده شده است.

 

این روز فرخنده، مصادف با آغاز امامت خورشید درخشان جهان بشریّت و مروارید فروزان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، احیاگر معالم دین و نابود کننده ظلم و ستم و شوکت تجاوزکاران و برقرار کننده حکومت عدل در سرتاسر جهان و بزرگ منادی توحید و عدالت و وارث راستین پیـامبر اعـظم صلی الله علیه و آله و ائمـه معصـومین علیهم السلام حضرت حجت بن الحسن العسکری، مهدی موعود علیه السلام است.

 

سپاه شهرستان کوهبنان؛ نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز ولایت و امامت و زعامت،  حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) را بر منتظران و چشم انتظاران ظهورش تبریک عرض می نماید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار