خبرهای داغ:

بسیج شهرداری برای ریشه‌کنی کرونا در شهر شاهرود/مسدود سازی پارک ها

شهردار شاهرود از عملیات بی‌امان مهار ویروس کرونا در سطح شهر، خبر داد و از تعطیلی پارک‌ها و جاده سلامتی این شهر تا اطلاع ثانوی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۷۵۹۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
بسیج شهرداری برای ریشه‌کنی کرونا در شهر شاهرود/مسدود سازی پارک هابه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا حاجی محمد علی با اشاره به اینکه مدیریت شهری شاهرود به منظور مبارزه با کرونا همکاری همه‌جانبه با شبکه بهداشت شهرستان شاهرود داشته است، گفت: در سطح شهر بنا بر دستور فوری، اقداماتی ویژه‌ای از شب گذشته در دستور کار برای مقابله با شیوع ویروس کرونا قرار گرفت.
وی ضمن بیان این مطلب که مجموعه مدیریت شهری شاهرود به منظور حفظ سلامت شهروندان به صورت صد در صد آماده همکاری با شبکه بهداشت و درمان شهرستان است و ان‌شاءالله با ارائه آموزش‌های لازم و تزریق آرامش به جامعه به سلامت از این مرحله سخت عبور کنیم، افزود:برگزاری جلسات فوری ستاد مقابله به منظور اقدامات فوری علیه ویروس کرونا در شهرداری شاهرود امروز برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است، پیرو دستور شهردار شاهرود مبنی بر تشکیل ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا، جلسات این ستاد در روز تعطیل و با حضور معاون خدمات شهری شهرداری شاهرود و سایر مدیران و مسئولان شهرداری شاهرود به منظور برنامه‌ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم برگزار می‌شود.
همچنین اعلام وضعیت بحرانی با به صدا درآمدن آژیر‌های ماشین آلات شهرداری شاهرود در سطح شهر به جهت مقابله با ویروس کرونا انجام شد.
نکته مهم اینکه، با توجه به وضعیت بحرانی و قرمز در سطح شهربه منظور مقابله با ویروس کووید ۱۹ با دستور فوری شهردار شاهرود، مسیر جاده سلامتی و پارک‌ها تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار