خبرهای داغ:

برگزاری جلسه پیگیری مشکلات بخش بیارجمند در فرمانداری شاهرود

جلسه پیگیری مشکلات بخش بیارجمند با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و امام جمعه، بخشدار و شهردار و شورای اسلامی شهر این شهر در فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۷۵۷۸
|
۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه پیگیری مشکلات بخش بیارجمند با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و امام جمعه، بخشدار و شهردار و شورای اسلامی شهر این شهر در فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود برگزار شد.
در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی امام جمعه بیارجمند از نگاه ویژه فرماندار و تخصیص اعتبار مصوب کمیته برنامه ریزی و اعتبارات خاص برای روستا‌های فاقد دهیاری و مناطق عشایری در جهت محرومیت زدایی به این بخش تقدیر و تشکر کرد.
کریمی بخشدار بیارجمند نیز در این نشست تاکید کرد:
علی رغم سفر استاندار به بخش بیارجمند و دستورات لازم در خصوص رونق بخش بیارجمند و گذشته زمان هنوز بسیاری از این مصوبات توسط دستگاه‌های اجرایی عملیاتی نشده که به عنوان مثال بحث طرح‌های آبخیزداری در محدوده شهر بیارجمند است که عملی نشده و اگر سیلی بیاید این شهر دچار مشکل خواهد شد.
نادر فخری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در این نشست بر توجه به راه‌های مواصلاتی بخش بیارجمند و تسریع در آغاز عملیات اجرایی و پیگیری اعتبارات تاکید کرد و افزود: در خصوص مجوز پروانه بهره برداری چاه‌های منابع طبیعی در راستای رونق کشاورزی و احداث شهرک گلخانه‌ای در این شهر با توجه به آمادگی سرمایه گذاری و ایجاد ۷۵ هکتار گلخانه پیگیری لازم را انجام خواهیم داد.
وی بر رایزنی در خصوص حضور بنیاد علوی در بخش بیارحمند در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در روستا‌ها و مهاجرت معکوس تصریح کرد و افزود: مصوبات سفر ریاست جمهوری به شهرستان و اعتبارات بخش بیارجمند و مصوبات سفر استاندار به بیارجمند نیز باید مورد پیگیری قرار گیرد و آنچه بر عهده ماست حتما پیگیری هستیم و شما نیز مطالبه گری نمایید.
وی حل زیر ساخت‌های شرکت سیمان بیارجمند را نیز مورد توجه قرار دارد و به پیگیری مجتمع پرورش شتر داری شرکت علی بابا در خصوص تامین آب نیز تاکید کرد و گفت: واگذاری ساختمان اداره دخانیات بیارجمند که تاریخی است و می‌تواند به جهت سرمایه گذاری و ارائه بازارچه عرضه محصولات فرهنگی و محلی و صنایع دستی قابل استفاده است که تلاش داریم با هماهنگی‌هایی که انجام شده، تحقق یابد.
فخری بر احیا پارک ملی توران نیز تاکید کرد و افزود: با توجه به ظرفیت بی نظیر این پارک در جذب گردشگر و توریست باید تلاش کنیم با برنامه ریزی زمینه شکوفایی فرهنگ گردشگری و توریسم را در این مکان ایجاد کنیم.
برگزاری جلسه پیگیری مشکلات بخش بیارجمند
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار