خبرهای داغ:
گزارش تصویری،

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در شاهرود

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، برنامه مشترک یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی شاهرود در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۷۳۷۱
|
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، برنامه مشترک یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی شاهرود در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که فرماندار شهرستان، امام جمعه موقت شاهرود، فرماندهان گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود، جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان ارتش و رئیس دادگستری و دادستان شهرستان شاهرود حضور داشتند، مسؤولان بعد از ادای احترام به مقام شهدا از یگان‌های حاضر در میدان سان دیدند.
در ادامه اهتزاز پرچم و تلاوت قرآن و قرائت پیام فرمانده نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی خوانده شد و فرماندار شهرستان، امام جمعه موقت و فرمانده انتظامی با سخنرانی پرداختند و در ادامه از نفرات نمونه نیروی انتظامی شهرستان با اهدا لوح تقدیر با حضور مسؤولین تجلیل شد.
در پایان این مراسم از طرف شورای تأمین شهرستان شاهرود از فرماندهی و معاونت‌های نیروی انتظامی شهرستان شاهرود به دلیل تعامل و همکاری و برقراری امنیت پایدار در شهرستان با اهدا لوح یادبود تقدیر به عمل آمد.
عکاس: علی عامری 
ارسال نظرات
پر بیننده ها