مسئولین باید در کنار مردم و مشکلات را از نزدیک رصد نمایند

برگزاری چهارمین اردوی میز خدمت جهادی بسیج ادارات استان در منطقه دیشموک

چهارمین اردوی میز خدمت جهادی در مناطق کمتر توسعه یافته منطقه دیشموک در روستاهای رود ریش و آجم با همکاری و هم افزایی بسیج ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۸۷۳۶۸
|
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار مین اردوی میز خدمت جهادی در مناطق کمتر توسعه یافته دیشموک در روستاهای رود ریش و آجم با همکاری و هم افزایی بسیج ادارات استان کمیته امداد حضرت امام خمینی( رحمه الله). پشتیبانی امور دام استان ، خیرین استانی و بسیج جامعه پزشکی سوم آبان 99 برگزار می شود.
سرهنگ پاسدار ارژنگ تندپور افزود: در این اردوی جهادی خدماتی شامل اعزام اکیپ پزشکی و معاینه و ویزیت رایگان اهالی منطقه و توزیع رایگان دارو، توزیع 80 بسته غذایی به ارزش اریالی هر بسته 650 هزار تومان، بیان و مشاوره احکام و مسائل شرعی، بیان و مشاوره بهداشت ودرمان به مردم ارائه خواهد شد.

وی بیان کرد: در این اردوی جهادی همچنین مشکلات عمومی مناطق کمتر توسعه یافته منطقه دیشموک در روستاهای رود ریش وآجم پیگیری خواهد شد.
مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این شرایط سخت خدمت ادامه دارد و بسیج همراه و در کنار مردم می باشد.

تندپور ابراز داشت: حضور چهره به چهره مسئولین با مردم و تقویت روحیه امید آفرینی مردم نسبت به نظام از اهداف اصلی این گروهای جهادی میز خدمت میباشد و بجای اینکه مردم به مدیران و ادارات جهت مشکلات خود مراجعه نمایند مسئولین باید در کنار مردم و مشکلات را از نزدیک رصد نمایند.
وی در پایان گفت: این هدف با داشتن و گسترش روحیه جهادی. انقلابی و بسیجی محقق می‌گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار