خبرهای داغ:

۵ باند سرقت در شاهرود منهدم شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: در دو ماه گذشته، پنج باند سرقت منهدم و ۱۵۰ مورد کشف از سارقان در این شهرستان انجام شده است.
کد خبر: ۹۲۸۷۰۸۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
۵ باند سرقت در شاهرود منهدم شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ علی کریمی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی مبنی بر «همه با هم برای امنیت و سلامت» اظهار کرد: امروز احساس نیاز جامعه به‌سلامت و امنیت بیش از پیش است و نیروی انسانی دوشادوش جامعه سلامت در حوزه پیش‌گیری نقش سازنده داشته و گزارش عملکردی که به فرمانده کل قوا رسیده، ایشان اعلام رضایت داشتند.
وی با بیان اینکه با توکل به خدا و زحمت همکاران و جامعه اطلاعاتی و حمایت مسؤولان، در پیشبرد امور با همت و تلاش و استفاده از ظرفیت عظیم شورای تأمین شهرستان بهره گرفتیم، افزود: در سایه تعامل و همکاری و اعتماد عمومی و جلب مشارکت‌ها پیش رفتیم و اگر در شهرستان امنیت باثبات داریم، به خاطر این تلاش‌ها و همکاری‌ها بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۶۰۰ طرح در این شهرستان اجرا شده است، گفت: بیشترین طرح‌های اجراشده در راستای پیشگیری از سرقت و امنیت اجتماعی است و در شهرستان، سه درصد کاهش سرقت و افزایش دو درصدی کشف را داشته‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: هشت درصد در بحث وصول کشفیات سرقت و ۶ درصد افزایش کشفیات را شاهدیم و در دو ماه گذشته، پنج باند سرقت و ۱۵۰ مورد کشف از سارقان را داشتیم.
کریمی با اشاره به اینکه تصادفات بیشترین نگرانی‌ها را در سطح کلان کشور داشته است، افزود: در شهرستان، در حوزه فوتی ۳۱ درصد کاهش تصادفات منجر به فوت داشتیم و در حوزه مواد مخدر با افزایش ۱۳ درصدی کشفیات و ۲۵ درصدی انهدام باند‌های مواد مخدر را داشته‌ایم.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به افزایش آمار کشفیات مشروبات الکلی و کشت مواد مخدر و سلاح در شهرستان تصریح کرد: در جرائم رایانه‌ای، ۳۱ درصدی کاهش جرائم سایبری داشته و ۹۵ درصد پرونده‌ها منجر به کشف شده است.
وی ادامه داد: در سامانه ۱۹۷ در شش ماهه اول امسال، ۵۷ درصد تقدیر و تشکر، ۱۶ درصد پیشنهاد و یک درصد شکایات و ۲۶ درصد انتقادات را از سوی مردم داشته‌ایم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها