تعمیر مسجد بهشت باباحیدر توسط بسیجیان جهادگر باباحیدر

جمعی از بسیجیان جهادگر پایگاه صاحب الزمان باباحیدر در غالب یک اردوی جهادی هفت روزه طبقه دوم مسجد بهشت شهر باباحیدر را تعمیر و بازسازی کردند.
کد خبر: ۹۲۸۶۲۲۹
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛جمعی از بسیجیان جهادگر پایگاه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف شهر باباحیدر در غالب یک اردوی جهادی هفت روزه طبقه دوم مسجد هشت بهشت شهر باباحیدر را تعمیر و بازسازی کردند.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام شهر باباحیدر در خصوص این اردوی جهادی گفت: مسجد بهشت شهر باباحیدر یکی از مساجد اصلی شهر باباحیدر است که طبقه دوم آن به دلیل نبود بودجه مناسب و همچنین کم توجهی مسئولان ناتمام مانده و در حال آسیب دیدن بود و قسمتهایی از آن نیز آسیب دیده  و در حال تخریب بود.

وی افزود: جمعی از بسیجیان جهادگر پایگاه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف شهر باباحیدر بر آن شدند تا در غالب یک اردوی جهادی هفت روزه شروع به تعمیر و بازسازی طبقه دوم این مسجد کنند تا هم قسمت های تخریب شده را بازسازی کنند و هم با ساخت و مرمت آن از تخریب سایر قسمت ها جلوگیری کنند.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام در پایان گفت: اردوهای جهادی و بسیجیان جهادگر به واقع یک نعمت برای انقلاب و نظام هستند و اگر از پتانسیل این بسیجیان به خوبی استفاده شود می تواند کمک شایانی به آبادانی این مرز و بوم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار