خبرهای داغ:

ارائه خدمات به ۳۵۶ نفر در مرکز تامین و توسعه بهزیستی شاهرود

رئیس مرکز تامین و توسعه شهید فیاض بخش شهرستان شاهرود گفت: ۳۵۶ نفر از خدمات مرکز بهره مند می‌شوند که از این تعدا ۴۰ نفر مستمری بگیر می‌باشند و ۳۱ توانخواه پشت نوبت دریافت مستمری قرار دارند.
کد خبر: ۹۲۸۶۱۹۱
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
ارائه خدمات به ۳۵۶ نفر در مرکز تامین و توسعه بهزیستی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ مریم ملکی با اشاره به راه اندازی مرکز در سال ۱۳۹۱ تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار و فرزندان ترخیصی از مراکز شبانه روزی از خدمات مستمر و غیر مستمر این مرکز استفاده می‌کنند.
رئیس مرکز تامین و توسعه شهید فیاض بخش شهرستان شاهرود با بیان اینکه ۳۸۷ توانخواه در مرکز تامین و توسعه شهید فیاض بخش دارای پرونده می‌باشند، ادامه داد: ۳۵۶ نفر از خدمات مرکز بهره مند می‌شوند که از این تعدا ۴۰ نفر مستمری بگیر می‌باشند و ۳۱ توانخواه پشت نوبت دریافت مستمری قرار دارند.
وی با بیان این مطلب که ۳۷ نفر از فرزندان ترخیصی از مراکز شبانه روزی تحت حمایت مرکز تامین و توسعه شهید فیاض بخش می‌باشند افزود: با توجه به راه اندازی سامانه فرزندخواندگی از اردیبهشت ماه سال جاری، ۱۴ زوج درخواست خود را در سامانه درج نموده اند که دو زوج شاهرودی فرزند خود را تحویل گرفته اند.
ملکی با توجه به بهره مندی ۳۶ خانوار‌های دارای چندقلو از خدمات مرکز اظهار داشت: یک خانوار چهارقلویی، ۴ خانوار سه قلویی و ۳۱ خانواده دارای فرزند دو قلو تحت حمایت مرکز بوده که ۱۰ خانواده از افزایش یارانه و معیشت برخوردار شده اند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با افزایش نیروی انسانی مرکز در جهت خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف گام‌های موثری برداشته شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها