خطیب جمعه شهرستان کوهبنان

رزمایش مواسات از جمله اقدامات ارزشمند

امام جمعه کوهبنان: رزمایش مواسات از جمله اقدامات ارزشمندی بود که به تبعیت از مقام‌معظم رهبری  (مد ظله العالی )  اجرایی شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۸۷۱
|
۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛  همزمان با شام غریبان رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و آقا امام حسن محتبی (ع) و در شب شهادت آقا علی بن موسی الرضا(ع) مراسم روضه خوانی و عزاداری در کوهبنان با حضور جمعی از عاشقان حسینی، علما و روحانیون ، فرماندهان نظامی، بسیجیان  و خادمیاران رضوی در محل تکیه شهید روح الامینی به همت هیات بنی الزهرا (س) و پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) با رعایت کامل توصیه های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم‌ حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان گفت: در بحث عزاداری مقام‌معظم رهبری (مد ظله العالی ) تابع ستاد ملی مبارزه با کرونا بودند لذا ما باید با ماسک زدن ، شستشوی دست ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در راستای سلامت جامعه و اطاعت از فرامین مقام معظم  رهبری گام برداریم.

او با استناد به کلام نورانی امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: باید آماده سفر آخرت باشیم در حالی که این سفر مقدماتی دارد و به زاد و توشه نیاز دارد .

حجت الاسلام جعفری بیان داشت: در سفر آخرت از انجام واجبات ، ترک محرمات و مکروهات ، حلال و حرام از ما سوال می شود در حالی که مهمترین واجب نماز هست که همراهی خوبی برای نجات و سعادت ما است .

او افزود: شیطان و زرق و برق دنیا همواره بدنبال فریب انسان هستند تا مانع رکوع و سجود انسان شوند باید بیشتر مراقب باشیم .

حجت الاسلام جعفری افزود: با پرداخت خمس و زکات زندگی انسان پاک و با برکت‌ می شود در حالی که این عمل ذخیره ای برای آخرت انسان هست و اموال انسان را حفظ می کند.

او تصریح کرد: رزمایش مواسات از جمله اقدامات ارزشمندی بود که به تبعیت از مقام‌معظم رهبری  (مد ظله العالی )  اجرایی شد و از نیمه شعبان تا امروز همچنان توسط قشرهای مختلف مردم‌، دوستان سپاه و بسیج و... ادامه دارد کار ارزشمندی که امام حسن مجتبی (ع) همواره در زندگی انجام می دادند.

امام جمعه کوهبنان با استناد به کلام امام‌ رضا (ع) افزود: نماز مقرون به زکات، شکر خدا مقرون به شکر والدین و.... هستند البته انسان با خدمت و احترام به والدین به مقام های والایی در دنیا و آخرت می رسد.

حجت الاسلام جعفری گفت : مقام‌معظم رهبری  (مد ظله العالی )  و آیت الله العظمی مرعشی نجفی از جمله علمای معاصر هستند که بواسطه خدمت به والدین عزت و جایگاه والایی پیدا کردند.

او بیان داشت: انسان باید همواره طبق فرمایش نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه اطهار صله رحم‌ را به جا بیاورد کار ارزشمندی که همواره مورد توجه و تاکید امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) بود.

 

ارسال نظرات