خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در مرحله سوم کمک های مومنانه در شهر بوئین زهرا

مهرعلیا گفت: در دهه ماه صفر سومین مرحله از کمک های مومنانه در قالب ۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
کد خبر: ۹۲۸۵۴۲۱
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در مرحله سوم کمک های مومنانه در شهر بوئین زهرا

غلامرضا مهرعلیا فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا در حاشیه رزمایش کمک مومنانه این شهرستان بیان کرد: در این مرحله ۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد و این کمکها در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و با هماهنگی و همکاری مسئولین و خیرین انجام شده است.

وی افزود: فلسفه وجودی انقلاب اسلامی زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت است و ما امیدواریم بتوانیم این ماموریت را به نحو احسن انجام دهیم لذا توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان یکی از همین ماموریت هاست.

مهرعلیا در پایان ضمن تشکر از مسئولین و خیرین شهرستان به جهت مساعدت در انجام کمکهای مومنانه اظهار امیدواری کرد: با کمک مسئولین و خیرین شهرستانی همچنان کمک های مومنانه ادامه پیدا کند.

در ادامه مصطفی آقاعلی فرماندار شهرستان بوئین زهرا در حاشیه مرحله سوم کمک های مومنانه بیان کرد: نهضت کمک های مومنانه ولایت مداری مردم ما را ثابت کرد.

وی گفت: مقام معظم رهبری پس از بحث کرونا نهضت کمک مومنانه را به مردم و مسئولان ابلاغ فرمودند و لذا کمک های مومنانه در همین راستا اجرا می شود.

وی بیان کرد: نهضت کمک مومنانه، تداوم بخشیدن کمک مومنانه به نیازمندان تا زمان رفع مشکل آنان است.

فرماندار بوئین زهرا ابراز کرد: نهضت کمک مومنانه ولایت مداری مردم ما را ثابت کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نهضت کمک مومنانه وحدت و یکپارچگی را در بین تمام دستگاه ها به وجود آورد که این بسیار ارزشمند است.

 

2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار