در جمع دانش آموزان بسیجی عنوان شد:

ضرورت هوشیاری مقابل توطئه های فرهنگی دشمنان

حجت الاسلام نیکنام گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در صدد هستند تا با استفاده از تمام امکانات رسانه ای و نفوذی های خود در داخل کشور، سبک زندگی غربی را در جامعه غالب کنند.
کد خبر: ۹۲۸۴۷۳۳
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بن، دانش آموزان بسیجی را به توجه داشتن به مسائل جامعه و حساس بودن نسبت به فرهنگ توصیه کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام صادق نیکنام در جمع دانش آموزان بسیجی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ثارالله  شهر بن گفت: خداوند متعال در قرآن کریم انسانها را به مراقبت و خودسازی توصیه کرده است، زیرا اگر انسان خودسازی نداشته باشد در حوادثی که در صحنه های گوناگون زندگی برای او پیش می آید نمی تواند از دامهای شیطان عبور کند و تصمیماتی می گیرد که به صلاح او نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بن اظهار داشت: یکی از راهکارهای خودسازی توجه به نماز اول وقت، نماز شب، احترام به پدر و مادر، دستگیری و کمک به دیگران و از همه مهمتر انجام واجبات و ترک محرمات است، زیرا این امور باعث می شود انسان نورانیت پیدا کند و در هنگام حضور در جامعه بتواند خودش را از گناهان حفظ کند و نورانیت بخش دیگران نیز باشد.

وی افزود: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری فرهنگ همانند هوایی است که تنفس می کنیم، بنابراین اگر ما نسبت به فضای فرهنگی اطراف خود توجه نداشته باشیم، این هوا بر روی ما نیز تاثیر می گذارد و باعث می شود که رفته رفته فرهنگ ما هم دچار دگرگونی شود، فلذا ما باید نسبت به مسائل جامعه و خصوصا فرهنگ حساس باشیم و نگذاریم عده ای با اغراض شیطانی در صدد این باشند که فرهنگ اسلامی حاکم بر جامعه را دگرگون نمایند.

کارشناس مسائل مذهبی تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در صدد هستند تا با استفاده از تمام امکانات رسانه ای و نفوذی های خود در داخل کشور، سبک زندگی غربی را در جامعه غالب کنند و با ایجاد شبهه در ذهن جوانان، این قشر تاثیر گذار را از اسلام و تشیع دور کنند، تا برنامه های بعدی خود که همان استعمار و استثمار نوین است در کشور اسلامی ما پیاده کنند، که تا کنون با هوشیاری مردم در عمل به فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی در اکثر برنامه های خود دچار شکست شده اند.

ارسال نظرات