خبرهای داغ:
مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان عنوان کرد

شهرک‌های صنعتی ظرفیت مناسبی برای اشتغال زندانیان آزاد شده از حبس

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: شهرک‌های صنعتی استان به خصوص شهرک صنعتی لالجین ظرفیت مناسبی در راستای اشتغال زندانیان آزاد شده از حبس است.
کد خبر: ۹۲۸۳۹۱۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵

شهرک‌های صنعتی ظرفیت مناسبی برای اشتغال زندانیان آزاد شده از حبسبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین عسگری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه بررسی راهکارهای اشتغال زندانیان آزاد شده از حبس که با حضور مسئولین مربوطه و مدیرعامل شهرک صنعتی لالجین در محل معاونت اجتماعی و‌ پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تشکیل شد، زمینه های باز اجتماعی شدن زندانیان با اشتغال آنان در کارگاه‌های فعال در شهرک صنعتی لالجین مورد بررسی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: شهرک‌های صنعتی استان به خصوص شهرک صنعتی لالجین ظرفیت مناسبی در راستای اشتغال زندانیان آزاد شده از حبس است.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان ضمن قدردانی از اهتمام مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شهرک صنعتی در پیگیری ایجاد اشتغال برای زندانیان افزود: بیکاری و فقدان شغل تهدیدی برای گرایش مجدد زندانیان به ارتکاب و تکرار جرم بوده است و ایجاد شغل پایدار برای زندانیان نمود عینی پیشگیری از وقوع جرم است.

وی تصریح کرد: اصلاح نگرش جامعه به زندانیان آزاد شده از حبس امری ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات