انتقاد فرمانده سپاه قدس گیلان از ناتوانی مسئولان در مدیریت بحران‌ها

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: وقتی سپاه برای رفع گرفتاری‌ها و مشکلات مردم اعلام آمادگی کرده و به میدان عمل وارد می‌شود جای تأسف دارد که برخی نهادها و ارگان‌ها در انجام کار می‌مانند.
کد خبر: ۹۲۸۳۷۸۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران فرمانداری تالش با بیان اینکه سپاه قدس گیلان با تمام قوا در مهار و مدیریت بحران حضور دارد اظهار داشت:  مشکلات زیرساختی و کشاورزی و آبخیزداری شهرستان تالش باید هر چه سریع‌تر حل شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان به سیلاب اخیری که در شهرستان تالش اتفاق افتاد اشاره کرد و ابراز داشت: تا چه وقت قرار است با هر بارش بارانی در استان گیلان دچار آسیب و خسارت شویم از طرفی دستگاه‌های مسئول باید برای رفع مشکلات شهرستان تالش ورود کنند و سپاه نیز به آنان کمک می‌کند.

سردار عبدالله‌پور یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب بروز سیلاب‌ در تالش می‌شود را عدم رعایت حریم رودخانه و اسکان مردم در بستر رودخانه‌ها اعلام کرد و افزود: باید با مردم صحبت و راهی برای انتقال آن‌ها از بستر رودخانه به جایی مناسب پیدا شود و مسئولان می‌توانند در این راه از خود مردم نظرخواهی کنند.

وی برآوردن مطالبات و خواسته‌های مردم توسط مدیران محلی را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به اینکه مدیران شهرستانی بدون معطلی باید خودشان کارها را به پیش ببرند افزود: سپاه پیمانکار نیست و قصد پیمانکاری هم ندارد اما در زمان بحران، کمک به مردم را جز وظایف و رسالت خود می‌داند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه سپاه همه امکانات و توانایی خود را در اختیار مردم و دولت قرار می‌دهد خاطرنشان کرد: وقتی سپاه برای رفع گرفتاری‌ها و مشکلات مردم اعلام آمادگی کرده و به میدان عمل وارد می‌شود جای تأسف دارد که برخی نهادها و ارگان‌ها در انجام کار می‌مانند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات