خبرهای داغ:

افزایش ظرفیت تولید اکسیژن در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از افزایش ظرفیت تولید اکسیژن در بیمارستان امام حسین (ع) با خرید یک دستگاه اکسیژن‌ساز خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۳۷۳۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
افزایش ظرفیت تولید اکسیژن در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ دکتر کلالیان مقدم اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد بستری‌ها در این مرکز (سانتر کرونا) میزان مصرف اکسیژن نیز افزایش یافت.
وی افزود: از همان روز‌های نخست که متوجه این چالش شدیم، برای اینکه در آینده با مشکلات بیشتری مواجه نشویم، به فکر خرید و نصب یک دستگاه اکسیژن ساز در این مرکز درمانی بودیم تا اینکه بعد از نامه‌نگاری‌های فراوان و تلاش همکاران، این امر تحقق یافت و دستگاه در محل مورد نظر در حال نصب است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خاطرنشان کرد: پیش از این و با فعالیت دستگاه‌های قبلی روزانه ۶۰۰ لیتر در دقیقه، اکسیژن تولید می‌شد که با راه‌اندازی دستگاه جدید، ظرفیت تولید اکسیژن به ۱۲۱۲ لیتر در دقیقه افزایش می‌یابد.
کلالیان مقدم در ادامه با اشاره به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ هزار تومانی این دستگاه از خرید یک دستگاه اکسیژن ساز دیگر خبر داد.
وی در پایان تأکید کرد: با اضافه شدن این دستگاه‌ها علاوه بر تأمین نیاز‌های اکسیژن در بیمارستان امام حسین (ع) و سایر مراکز درمانی، افزایش تخت‌های ویژه و آی سی یو نیز امکان‌پذیر می‌شود و اکسیژن بیمارستان در سال‌های طولانی‌تر کفایت می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار