اسکله صیادی دیر ساماندهی شود

امام جمعه بندر دیر با اشاره به وضعیت نامناسب اسکله صیادی شیلات دیر گفت: این اسکله باید ساماندهی و نواقص آن برطرف شود.
کد خبر: ۹۲۸۳۷۱۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

اسکله صیادی دیر ساماندهی شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در دیدار با مدیرکل شیلات استان بوشهر، با بیان اینکه برای مقابله با صید غیرمجازترال باید تجهیزات و امکانات لازم تخصیص داده شود، اظهار داشت: باید در طول سال از آبزیان و ذخایر دریایی حفاظت شود و اگر حفاظت از آبزیان در حد شعار نیست باید امکانات کافی در اختیار پایگاه حفاظت منابع قرار گیرد.

امام جمعه بندر دیر با تأکید بر اینکه امید و انتظار مردم به همین پایگاه حفاظت از منابع است، افزود:  با توجه به گستره بالای دریایی شهرستان دیر باید حداقل یک پایگاه حفاظت منابع در دیر و یکی در بردخون مستقر باشد چرا که حضور فیزیکی آنها و شناسایی متخلفان کارساز است.

وی ادامه داد: در حال حاضر پایگاه حفاظت از منابع آبزیان در شهرستان دیر با کمبود نیرو و امکانات و سوخت مواجه است که باید تدبیری اندیشیده شود.

حسینی به مشکلات عدیده اسکله صیادی شهر دیر اشاره کرد و افزود: با توجه به حوادث آتش سوزی که در گذشته در اسکله صیادی شیلات دیر رخ داده است، شلوغی و در هم تنیدگی شناورهای صیادی و سفاری در این مکان خطرآفرین است و نیاز به جداسازی این شناور ها و استقرار آن ها در مکانی مستقل است.

وی عنوان کرد: نبود آتش نشانی مناسب، مشکلات جایگاه سوخت و سایر کمبودها در این اسکله باید حل شود.

پایان خبر/

ارسال نظرات