خبرهای داغ:
سرلشگر رضایی در گلزار شهدای همدان:

غیرت و مردانگی شهدا باعث آزادی ایران شد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تسلیت اربعین حسینی و پنجمین شهادت سردار «حاج حسین همدانی» گفت: غیرت و مردانگی شهدا باعث آزادی ایران ما شد.
کد خبر: ۹۲۸۳۶۸۳
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵

غیرت و مردانگی شهدا باعث آزادی ایران شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرلشکر پاسدار محسن رضایی در گلزار شهدای همدان ضمن تسلیت اربعین حسینی و پنجمین شهادت سردار «حاج حسین همدانی» با بیان اینکه غیرت و مردانگی شهدا باعث آزادی ایران ما شد، اظهار داشت: زمانی که مسئولیت سپاه را به عهده گرفتم حسب الامر رهبر انقلاب که فرمودند بروید و اوضاع جنگ را تغییر دهید، در جبهه‌ها حضور یافتم تا کسانی که از عهده تغییر این معرکه برآیند، پیدا کنم که مردان خاکی پوش و افراد گمنامی که نام و نشانی در این دنیا نداشتند اما در عالم ملکوت انسان‌های بزرگی بودند و خداوند کمک کرد، شناسایی شدند و یکی از آنان «حاج حسین همدانی» بود.

وی با بیان اینکه بسیاری از مردان بزرگ ایران اسلامی ابتدا در گمنامی به سر می‌برند ولیکن چشمان تیزبینی می‌خواهد آنان را شناسایی کند و به آنان میدان داده شود و به صحنه بیایند، گفت: چهره آرام، محجوب ولی پرمعنای «حسین همدانی» در سن جوانی نشان دهنده شخصیت بزرگی او بود.

دبیر مجمع  تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: از چهره، گفتمان و مطالعه سابقه ایشان احساس کردم که ایشان می‌تواند خدمات بزرگی به ایران اسلامی کند بنابراین در مسئولیت دادن به ایشان درنگ نکردم.

وی با بیان اینکه تا زمانی که فرمانده سپاه بودم مسئولیت‌های بزرگی به ایشان دادم، گفت: یکی از جدی‌ترین خدمات سردار «همدانی» ایجاد تیپ انصارالحسین(ع)، لشکر قدس استان گیلان و فعالیت‌های فراوان دیگر بود.

رضایی عنوان کرد: اگر غیرت و مردانگی افرادی مانند «حاج حسین همدانی» نبود تاکنون بارها استان‌های ایران اشغال شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار